Inlägg från: Anonym (liknande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (liknande)

Jag är kär i min spinninginstruktör!

Jag har gått och blivit lite småkär i min hundinstruktör. Har fram tills för ca ett år sedan trott att jag varit helt  straight, men inte nu längre! Blev faktiskt glatt överraskad, tycker det är coolt

Jag har ingen aning om hennes läggning, men hon bor själv och är singel. Vi är på hennes initiativ vänner på fb,  så hon gillar mig ju helt klart, men hur gör jag nu? Vill ju inte göra bort mig och verka för på. Dessutom har jar ju noll erfarenhet av tjejer...

Sorry om jag kapade tråden, men det bubblar över ibland och tar över hela min hjärna ju!

• Anonym (liknande)
    Anonym (jodåsåatt) skrev 2011-11-02 13:14:50 följande:
    Rolig diskution det blev...  Alla som inte vill träna i grupp får mer än gärna låta bli!! ;) Alla tränar väl som dom vill?

Över till min fråga... Tror ni att hon märker något?
    Jag tror att det märks mindre än man tror, på gott och ont och i det tillståndet som man hamnar i är det nog väldigt lätt att man inbillar sig saker
  • Anonym (liknande)

Spännande läsning, lite bitterljuv känsla får man..
    .
    Jag har skrivit tidigare i tråden, jag tror jag är lite småförälskad i min hundinstruktör. Har fram tills nyligen varit säker på att jag bara kunde bli kär i män, men coolt att vara förälskad i en kvinna

Helt klart gillar hon mig, iaf som människa (kompis?) för hon bjöd hem mig på fika/middag. Vi har mycket gemensamt , mycket att prata om, och vi kramades (vänskapligt?) när vi skiljdes
    Hur sjutton ska en fegis som jag ta reda på om hon bara är mot mig som mot alla sina andra tjejkompisar, eller om hon faktiskt är intresserad av mig som jag är av henne?!
    Dessutom, hur sjutton vet JAG att jag inte bara känner en stark vänskap för henne, har ju aldrig varit i samma sits förut och varit intim med en kvinna.Tänk om jag känner som jag gör bara för att jag ser upp till henne och beundrar henne. Jag skulle vilja krypa nära henne under en filt i soffan, dela en flaska vin kyssas och smekas och se vart det leder.

Är närmare fyrtio år men känner mig just nu mer som en äkta fjortis....

Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!