• Platypus

Jag är kär i min spinninginstruktör!

Vet inte om jag kan påstå att jag varit kär i en instruktör, men visst får vissa instruktörer tankarna att vandra mot trevligare nejder

Hade en spinninginstruktör som jag definitivt inte hade tackat nej till, hon var både söt, sexig och trevlig på en gång. 

• Platypus
    Philipsson skrev 2011-09-18 17:19:36 följande:
    Nej, var sak har sin tid. Och den där förbaskade musiken sen, som läcker ut från de där ställena. Hur fan står folk ut? Inte konstigt att folk blir döva! Och dessutom då ett skrikande fruntimmer...."KOM IGEN NUUUUU", "KÖÖÖÖÖÖÖÖR".

Nej, jag har aldrig provat, men jag vet att det är så ändå.
    Tycker du definitivt ska prova, det är faktiskt ganska kul

Den hemska skräniga musiken ger en bra rytm och det hemska skrikandet peppar en att ge det där lilla extra.

Men håller med dig om det där hemska, det är dock bara hemskt så länge man själv inte är med i det.
  • Platypus

Tror inte heller instruktören märker något under själva passet, men före och efter kan man ju alltid flörta lite

• Platypus
    hmmmmm skrev 2011-11-08 21:06:25 följande:
    Hmmm.

Räkna cyklarna i lokalen. Alla de personer som deltar i passet kollar på instruktören. Som instruktör är man van att vara i centrum. Träna du, hon kommer inte att misstänka någon.

Vad du gör innan och efter passet kan däremot göra henne fundersam, men ett "Tack" och "Bra pass" är helt neutral. 

Spinn vidare du.        
    Så du menar man ska undvika att gå fram och spontant krama henne?

Håller med fullständigt, dessutom är det som så att om du har ork att fundera på hur du ska förföra henne så anstränger du dig inte tillräckligt i passet. Jobba hårdare på cykeln och lämna flirtandet till efter passet
Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!