Jag är kär i min spinninginstruktör!
är du verkligen kär?? Du kanske mer är attraherad av henne o lite förälskad... känner du henne? Då kan jag köpa att du är kär, men inte om du bara tittar på henne o blir pirrig i byxan... då är det mer attraktion o ytlig förälskelse i min bok. Eller så är du kär i den person du fantiserar att hon är, vilket hon förmodligen inte är...
Hon märker nog inte. Är man instruktör så tittar ju alla på en. Om du däremot börjar prata med henne, dröjer kvar efter passet, försöker komma väldigt nära henne m.m så kanske hon undrar.
Hur har du tänkt? Vill du att det ska leda till en affär eller är det bara ögongodis? Alla attraheras ju av människor hela tiden, ofta går det över eller så leder det till något mer beroende på vad man gör åt saken...
Om din man är ok med det o du vill strula med henne får du väl försöka stöta på henne med risk att bli avvisad o då bli tvungen att kanske byta gym om det blir konstig stämning.
Annars får du väl fortsätta titta, hon lär nog inte märka nåt om du enbart tittar o fantiserar. Kanske du o din man kan fantisera tillsammans i sängen oxå.. Jag o min man brukar göra så, han om en till kille o jag om en till tjej.