• Anonym (..)

Min son är tydligen inte lika söt som kompisens son...

Anonym skrev 2011-09-07 10:28:06 följande:
    Äh, skit i det! Livet är inte rättivst.
    Oftast så blir söta småbarn fula som vuxna;) och fula ungar blir svanar. Det stämmer ganska ofta. Brorsan var liten och näpen med blonda lockar, själv var jag rakhårig mager med tandställning till öronen. Nu är jag lång och välbyggd medan han är råttfärgad och lite överviktig. VI ÄLSKAR VARANDRA ÄNDÅ, MEN ROLLERNA SKIFTAR.
    oj, typiskt, då kommer mina barn växa upp å bli fula då dom, båda 2 är nåt utöver de vanliga... (inte bara jag som tycker de, är jag i ett köpcentrum så är de folk i varje butik vi går in i som kommenterar hur söta dom är) 
  • Anonym (..)
    Modesty Blaise skrev 2011-09-07 10:42:27 följande:
    Själv brukar jag prata med, uppmärksamma, skoja med och allvarligt svara på barns frågor (om och när barn vill) för att de är så härliga och inte för att den ena ser ut på något sätt som den andra inte gör. Utseende är ju helt fantastiskt oviktigt. 

Har aldrig ens reflekterat över att människor skulle ha en åsikt om mina barns utseenden.  
    ja, jag tycker naturligtvis dom är finast i världen även om dom haft ögon i pannan, en extra arm i ryggen å blå i huden! jag kan inte heller låta bli, bebisar är ALLTID söta å mysiga, å äldre barn är alltisd roliga att busa med. 
Svar på tråden Min son är tydligen inte lika söt som kompisens son...