Inlägg från: Anonym (Tvärtemot) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tvärtemot)

Min son är tydligen inte lika söt som kompisens son...

Men det ligger väl i betraktarens ögon???

Min bebis är blek, blond, stora blå ögon.
    Min kompis bebis är halvasiat, ljusbrun med bruna ögon.
    Ärligt talat tycker endel att hennes bebis är sååå söt, men inte jag.. Jag tycker att hennes bebis ser ut som "vilken som helst"
    Jag tycker att min blekfis är mycket sötare, med sitt vackra tandlösa leende

Men ts, mitt råd är ändå att tyvärr är livet så bland.. att man måste skita i vad andra tycker.

• Anonym (Tvärtemot)
    Anonym (Loloo) skrev 2011-09-07 10:22:06 följande:
    Klart du tycker din unge är sötare. det är ju din unge liksom. Men hennes barn är nog sötare estetiskt iallafall. Även fast DU inte tycker det.
    Det är väl inte självklart att jag tycker att min bebvis är finare, yts tycker ju inte så om sin, eller hur?

Det ligger visst i betraktarens ögon, många gillar hennes bebis utseende, men faktist många gillar hur min bebis ser ut med.

Jag tycker att en av mina kompisars bebis är väldigt.. inte fin alls.. MEN de flesta av våra vänner tycker att hon är såå fin.

ALLA tycker olika.
    Så det finns inget som heter "rent estetiskt" Jag gillar en sak, andra gillar en annan sak - enkelt! 
  • Anonym (Tvärtemot)
    Modesty Blaise skrev 2011-09-07 10:42:27 följande:
    Själv brukar jag prata med, uppmärksamma, skoja med och allvarligt svara på barns frågor (om och när barn vill) för att de är så härliga och inte för att den ena ser ut på något sätt som den andra inte gör. Utseende är ju helt fantastiskt oviktigt. 

Har aldrig ens reflekterat över att människor skulle ha en åsikt om mina barns utseenden.  
    Samma här.. jag har då aldrig tänkt på att männsikor tycker något om mina barns utseenden.. Helt sjukt.. Sluta bry er om vad andra tycker, bry er om era vackra, roliga, duktiga, bastaste barn istället.
Svar på tråden Min son är tydligen inte lika söt som kompisens son...