• viseversa

Min son är tydligen inte lika söt som kompisens son...

Anonym skrev 2011-09-07 10:28:06 följande:
    Äh, skit i det! Livet är inte rättivst.
    Oftast så blir söta småbarn fula som vuxna;) och fula ungar blir svanar. Det stämmer ganska ofta. Brorsan var liten och näpen med blonda lockar, själv var jag rakhårig mager med tandställning till öronen. Nu är jag lång och välbyggd medan han är råttfärgad och lite överviktig. VI ÄLSKAR VARANDRA ÄNDÅ, MEN ROLLERNA SKIFTAR.
    ha ha vilket skitsnack. känner MÅNGA vackra människor som var sjukt vackra även som bebisar/barn. Så det så=). Dock var min sambo mindre söt som bebis. Jo söt var han på sitt sätt. Men han var ingen man skulle kalla ett vackert barn. Han hade så tjocka kinder att munnen blev alldeles ihop tryckt i mitten! Samt en låång panna och små grisögon!! ha ha. Men se på honom nu! Grrrauu vilken snygging
  • viseversa

Ts jag tror din bebis är underbart fin och jag hade gärna gullat med honom. Gullar med alla bebisar! 

• viseversa
    Druantia skrev 2011-09-07 10:44:23 följande:
    Jag tycker inte att det är speciellt sött med en massa hår på bebisar. Ser mest creepy ut faktiskt... Skit i vad andra tycker. Din son är givetvis tvärsöt. Punkt!
    Varför är det inte fint med hår? Min son har massa hår och jag tycker han är väldigt fin.Ser inte det minsta creepy ut. Däremot helt flintskalliga barn som är genomskinliga så man ser alla ådror under huden på huvudet. DET om något kan se lite creepy ut.
  • viseversa
    Druantia skrev 2011-09-07 10:51:24 följande:
    Jag kan tycka att det ser lite otäckt ut med bebisar som har en massa hår. Lite hår är väl inget, men en massa... Ser ut som någon tagit på en peruk tycker jag. Jag pratar småå bebisar.
    Ha ha jag som tycker det är såå fint. Såg en unge häromdagen som var lika gammal som Odin. Men i gämförelse var Odin flintis. Ungen hade sån enorm kalufs med mörka lockar att jag bara stirrade. Det var väldigt vackert. Lallafall tycker jag det!!
  • viseversa
    Anonym skrev 2011-09-07 10:57:38 följande:
    Kolla Ebba Von Sydows lilla tjej Marianne. Hon har MYCKET hår (hon är två veckor äldre än min bebis).

Min unge har lagom mycket hår, inte så man kan sätta upp det men tillräckligt för att täcka hela huvudet och ligga på kragen
    Odin har inga polisånger. Han har nu något som ser ut som en blandning av moikanfrisyr och hockyfrilla=). ha ha ser lustigt ut. Uppe på huvudet är det säkert 10cm långt. I nacken ca 7-8cm långt. Dock ligger det ner på huvudet och lockar sig så det ser inte så långt ut. Men några polisånger har han inte=). Jo små små fjun men inget att skryta med
Svar på tråden Min son är tydligen inte lika söt som kompisens son...