• Druantia

Min son är tydligen inte lika söt som kompisens son...

Jag tycker inte att det är speciellt sött med en massa hår på bebisar. Ser mest creepy ut faktiskt... Skit i vad andra tycker. Din son är givetvis tvärsöt. Punkt!

• Druantia
    viseversa skrev 2011-09-07 10:50:23 följande:
    Varför är det inte fint med hår? Min son har massa hår och jag tycker han är väldigt fin.Ser inte det minsta creepy ut. Däremot helt flintskalliga barn som är genomskinliga så man ser alla ådror under huden på huvudet. DET om något kan se lite creepy ut.
    Jag kan tycka att det ser lite otäckt ut med bebisar som har en massa hår. Lite hår är väl inget, men en massa... Ser ut som någon tagit på en peruk tycker jag. Jag pratar småå bebisar.
  • Druantia
    viseversa skrev 2011-09-07 10:53:45 följande:
    Ha ha jag som tycker det är såå fint. Såg en unge häromdagen som var lika gammal som Odin. Men i gämförelse var Odin flintis. Ungen hade sån enorm kalufs med mörka lockar att jag bara stirrade. Det var väldigt vackert. Lallafall tycker jag det!!
    Ja det är olika. :) Tycker inte heller det är sött när ådrorna syns i huvudet... Lite lagom ska det vara.
  • Druantia
    Anonym skrev 2011-09-07 10:49:15 följande:
    Men tack för den
    Jag rår lika lite för att mitt barn har hår som ts gör att hennes inte har det. Om vi nu ska prata om att alla bebisar är olika så behöver man ju inte racka ner på bebisar med hår för det...
    Nej det var dumt av mig att skriva så. Men jag ser mig själv som bebis, jag hade mycket hår. Och jag var ingen vacker bebis! Kanske inte bara berodde på håret iofs. :P Inte meningen att någon skulle ta illa upp.
Svar på tråden Min son är tydligen inte lika söt som kompisens son...