Hur rakar man sig där bak?
Jag passar på när jag duschar och har duschtvål inlöddrat. Då sätter jag mig på toaletten och känner med fingrarna och rakar överallt. Lättare att sitta på toaletten, jag får kramp i benen annars
Jag passar på när jag duschar och har duschtvål inlöddrat. Då sätter jag mig på toaletten och känner med fingrarna och rakar överallt. Lättare att sitta på toaletten, jag får kramp i benen annars
Både jag och min kille rakar oss (av egen fri vilja, utan krav från något håll) därbak eftersom vi båda två gillar rumplekar och det är ett faktum att det är betydligt enklare att hålla sig riktigtriktigt ren om man inte har något rövskägg.
Jag har en bidé som jag sitter på, rakar med riktigt vass hyvel och tvättolja från Apoteket - det funkar skit bra!
Det finns en kalk liknande pulver,jag vet inte namnet,det är helt naturligt,( OBS, inte gips)
man ska hälla lite i ett skål,+ lite vatten(så att det bli lite deg /lera liknande ),
sedan bara smörja där som du vill bli av med håret,
vänta 5-10 minuter,sedan bara tvätta,allt hår faller.man får len hud,
Om man vill,man kan smörja huden efteråt.
Sedan håret börjar växa igen precis ,som vanlig,
Har sett att några diskuterar varför man ska raka sig därbak. Jag gör det inte för sambons skull, tror inte han bryr sig, men det går mycket lättare att torka sig, Så ett tipps till alla killar och tjejer med oerhört sexiga bromsspår, raka dig därbak.
Rakar inte underlivet alls.Om det inte är så att jag känner att det stör eller kliar då kan jag raka bikinilinjen.
Varför ska man raka sig i rumpan? Vem ser det? Jag har aldrig rakat mig i rumpan (tjej)