Presentation
Tänkte att vi kan presentera oss
Namn: Maria
Bor: Nordöstra England
Familj: Sambo, dotter, tre bonusar
Saknar från Sverige: familjen och salt lakrits
Tänkte att vi kan presentera oss
Namn: Maria
Bor: Nordöstra England
Familj: Sambo, dotter, tre bonusar
Saknar från Sverige: familjen och salt lakrits
Vad kul att folk hittat hit
Vad tycker ni om att IKEA "gor sig av" med akta svenska produkter (som Estrella, Marabou osv) och ersatter med sitt eget - alltsa egna chips, mjolkchoklad osv? Jag akte glad i hagen en timma dit och en timma hem till IKEA Gateshead for att kopa Estrellas dillchips och Marabous mjolkchoklad. Da vill jag ju liksom ha akta vara och inte kopia. Isf kan jag ju kopa pa Morrisons...
Jag handlar pa Totally Swedish (tror jag det heter iaf) och bestaller prinskorv till jul mm, annars skickar slaktingar mycket (som att vi bor i tredje varlden).
Borde starta namninsamling och bojkotta IKEA!!
Jag har fornyat mitt pass pa ambassaden i London innan (ca fem ar sedan nu) vad jag minns var det ratt smartfritt, men man maste hamta ut passet, det blir inte hemskickat.
Tror nog inte att jag betalade over £100!! Kostar det sa mycket nu?
Ar det ngn har som funderar pa att soka Engelskt/Brittiskt medborgarskap?
tankertill - nej behovs gor det ju inte, men min dotter kommer att ha engelskt pass och flyttar tillbaka till sverige gor jag nog aldrig. Har din son dubbelt medborgarskap? Isf hur fungerar det?
Blir ju lite lycklig när jag hör de goda nyheterna om IKEA - tidig jul som nån sa
Vet ngn om man kan göra jordgubbskräm med cornflour? I Sverige använder man väl potatismjöl har jag för mig?
Pasanda - det visste jag inte
heter det potato flour?? Star det vid bakgrejerna?