• punx4life

Hon vill inte ha mig!!!

hur fan ska jag förklara detta?
    jag har alltid haft en hög sexdrift jag vill ha sex minst en gång om dagen.
    min fru ville ha nästan lika mycket sex som mig i början av vårat förhållande.
    sedan har det gått utför och efter att hon vart gravid så är det ju knappt på sparlåga.
    jag förstår att lusten kan förändras när hennes kropp jobbar så med att skapa våran son, att jag förstår det har gjort att jag nästan aldrig försöker få sex nu men då och då så tar jag upp att jag tycker det är jobbigt och då säger hon att hon behöver mera närhet för att bli kåt, jag försöker ge henne det men det fungerar inte och hon söker inte min närhet...
    vi har även tidigare haft lite sådana här problem och då har det alltid vart den att hon behöver mera närhet och även närhet utan att jag försöker få sex men det är alltid jag som kommer å kramar henne eller bara spontant slutar med det jag gör bara för att smyga fram till henne för att pussa på henne å bara tala om att hon är vacker...
    det känns som om det bara är jag som vill ha henne och det är inte bara sexet det är även närheten...
    jag lägger mig tidigt när jag ska jobba och ofta så vill jag bara få mysa lite vist jag vill ha sex också men mest bara ha henne hudnära mig men hon sitter hellre vid datan och kollar runt här på FL...

hon får mig att känna mig som ett avelsdjur som har gjort sitt, som om jag inte riktigt behövs nu när hon blivit gravid...

vad fan ska jag göra?
    jag har alltid haft en väldigt hård fasad så det syns inte på mig men hon som jag älskar över allt annat håller på att knäcka mig, hon leder mig till stupets kant...
    känns som om jag kommer implodera snart...

• Svar på tråden Hon vill inte ha mig!!!
  • Anonym

Vet precis hur det är. Dock är min sambo inte gravid, men hon har inget behov alls av närhet eller sex. Sist vi hade sex var för ganska exakt 1 år och 9 månader sedan... Det störde mig faktiskt mer i början, för nu har jag blivit så pass avtrubbad att jag varken saknar närhet eller sex. Känner mig lite som en känslolös zombie ibland.

• Andrew A

Detta är vanligt. Sexlusten försvinner för många när de blir gravida. Men tänk så här att det är tidsbegränsat.

Mitt råd är att avvakta och var en stöttande man som ger närhet och uppmärksamhet. Du får tyvärr ta ett steg tillbaka. Det blir tufft några månader men när barnet är fött och hon har återhämtat sig så kommer hon se till dig igen. På det sätt du har byggt upp med närhet och ömhet under graviditeten och efter kan du nu ha god nytta av. 

Fortsätter det, även tiden efter förlossningen, att enbart du som är är intimitet skapande kan detta vara ett problem i längden. Risken är när du känner att du inte får uppmärksamhet eller gensvar på dina inviter att du börja tvivla på relationen. Detta måste ni reda ut om det blir så. Ni behöver hamna i synk. Detta löses enbart genom en god och öppen kommunikation med varandra.

• Andrew A
    Anonym skrev 2011-09-08 16:23:30 följande:
    Vet precis hur det är. Dock är min sambo inte gravid, men hon har inget behov alls av närhet eller sex. Sist vi hade sex var för ganska exakt 1 år och 9 månader sedan... Det störde mig faktiskt mer i början, för nu har jag blivit så pass avtrubbad att jag varken saknar närhet eller sex. Känner mig lite som en känslolös zombie ibland.
    Har du inget behov? Varför vill hon inte ge dig närhet? Tar hon dig inte på allvar i eran relation?

Många frågor .... men jag tycker inte du skall acceptera detta. Att inte ge njutning eller att inte acceptera att man har olika behov är ett väldigt säkert sätt att sakta sakta kväva hela förhållandet. Jag tycker hon har ett ansvar, för er relation, att ge dig uppmärksamhet och se dig. Vill hon inte mötas i detta så ser jag ingen anledning till att stanna kvar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-08 16:23:30 följande:

Girlpower! hehe
  • Andrew A

Girlpower?  Att vara en tråkmåns... är det Girlpower i dina ögon?

• Anonym
    Andrew A skrev 2011-09-08 16:40:21 följande:
    Girlpower?  Att vara en tråkmåns... är det Girlpower i dina ögon?

Tråkmåns? Vem är en tråkmåns?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-08 16:38:02 följande:
    Girlpower! hehe
    Så du anser det är girlpower att lyckas få en man tappa sexlusten? vuxet...

Det gör ont i mig att tvingas räkna in ännu en tråd i det ämne. Så vanligt...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-08 17:20:02 följande:
    Så du anser det är girlpower att lyckas få en man tappa sexlusten? vuxet...

Det gör ont i mig att tvingas räkna in ännu en tråd i det ämne. Så vanligt...
    Nej det är girlpower att inte ställa upp på sex för sin man hela tiden.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-08 21:15:26 följande:
    Nej det är girlpower att inte ställa upp på sex för sin man hela tiden.
    Du har nog missuppfattat trådens problematik helt och hållet. Det här har inget med vare sig att få nån att ställa upp eller med girlpower att göra. Det handlar om att få ett ömsesidigt samliv att fungera.
  • Mor till Evelyn

Håll ut bara. Förstår att det kan var jobbigt att hon inte vill så mycket men sikta in på att de inte komme att bli så ofta under en tid framöver. Försök förstå henne och börja inte tvivla på hennes lust till dig. Det är inte lätt att vara gravid och att du känner dig som ett avelsdjur är överdrivet tycker jag. Ha förståelse tålamod och ge henne stöd så ska du se att allt blir bra tillslut. Hon behöver känna att du finns där för henne.

Svar på tråden Hon vill inte ha mig!!!