Hon vill inte ha mig!!!
hur fan ska jag förklara detta?
jag har alltid haft en hög sexdrift jag vill ha sex minst en gång om dagen.
min fru ville ha nästan lika mycket sex som mig i början av vårat förhållande.
sedan har det gått utför och efter att hon vart gravid så är det ju knappt på sparlåga.
jag förstår att lusten kan förändras när hennes kropp jobbar så med att skapa våran son, att jag förstår det har gjort att jag nästan aldrig försöker få sex nu men då och då så tar jag upp att jag tycker det är jobbigt och då säger hon att hon behöver mera närhet för att bli kåt, jag försöker ge henne det men det fungerar inte och hon söker inte min närhet...
vi har även tidigare haft lite sådana här problem och då har det alltid vart den att hon behöver mera närhet och även närhet utan att jag försöker få sex men det är alltid jag som kommer å kramar henne eller bara spontant slutar med det jag gör bara för att smyga fram till henne för att pussa på henne å bara tala om att hon är vacker...
det känns som om det bara är jag som vill ha henne och det är inte bara sexet det är även närheten...
jag lägger mig tidigt när jag ska jobba och ofta så vill jag bara få mysa lite vist jag vill ha sex också men mest bara ha henne hudnära mig men hon sitter hellre vid datan och kollar runt här på FL...
hon får mig att känna mig som ett avelsdjur som har gjort sitt, som om jag inte riktigt behövs nu när hon blivit gravid...
vad fan ska jag göra?
jag har alltid haft en väldigt hård fasad så det syns inte på mig men hon som jag älskar över allt annat håller på att knäcka mig, hon leder mig till stupets kant...
känns som om jag kommer implodera snart...