mickis65 skrev 2012-02-13 16:55:44 följande:
Hallå! Tänkte höra hur det står till mer er alla? Snart maj... ibland känns det så nära och ibland som så långt kvar :)
Hej, Hur mår du själv??
Det hade varit kul med lite mer liv i tråden!!!
För min del känns det som en evighet till 19:e Maj. Har hemsk foglossning i baksida bäcken, trots flitiga besök hos ett par sjukgymnaster med akupunktur, bälte, träning, vila etc. var jag tvungen att sjukskriva mig och har varit hemma sedan den 10:e Januari.

saknar mitt jobb, träning till och med städa och handla mat.
Kan i princip inte ta en kort promenad utan att det resultarar i hemsk smärta och sömnlösa nätter, har fått kryckor med men har svårt att gå med de så att det avlastar rätt. Bara att sitta rakt upp och ner är nästan värre än att gå.
Känns bara så orättvist, först ska man kämpa för att lyckas få ett barn och så ska det blir det en så tråkig upplevelse, vi vill ju gärna ha fler men hur orkar man om det blir såhär igen. Är sjukskriven fram till sista mars och även beviljad graviditetspenning efter det, men vet ännu inte om försäkringskassan godkänner sjukskrivningen.
Annars är det fint med bebis, en livlig krabat som sprattlar massor, helt underbart är det såklart!!!!!
Om ett par veckor ska vi titta om det blir en flicka eller pojke, jag får plåga mig eftersom det är en bit att åka men är nog för nyfiken för att låta bli