K1978 skrev 2011-10-04 08:52:40 följande:
villsågärna38: Stackare!!!!!! Kan du inte komman in på vul tidigare!? Vilken vecka är du i....Jag fick också en liten blödning idag

ska på VUL imorgon men ringde och fick en tid i em.....har panik för att jag fick ryggskott i helgen, gick bara en halv dag första dagen på jobbet igår, kunde inte gå upprätt plus att det gör fruktansvärt ont, skulle till kiropraktor nu på morgonen men avbokade såklart den......det gör iaf. Bara ont i ryggen och jag har mått illa hela helgen och även imorse.....vi hade sex igårkväll hur det nu gick till trots alla smärtor tänker att det kanske kunde påverkat....
allt skulle ju bara vara bra nu
Ja det är jättehemskt att blöda, speciellt då man har MA i bagaget. Jag har pratat med Huddinge och fått en tid för vul på torsdag, då är jag i v.6+3. Ingen vits att göra vul tidigare då man antagligen ändå inte kan se hjärtljud, det är väl även på gränsen på torsdag men hoppas att man kan se och om inte får de ta blodprover osv istället. Hoppas att det går bra för dig på vulet idag, ska hålla tummarna!!!! Kram