K1978 skrev 2011-11-09 09:47:32 följande:
Hej tjejer, det är så här i tråden hur går det för er????? Några har fått tråkiga besked, ledsen för er skull :( men hur går det för er andra???ag!!!!!
Igår gjorde vi KUB-test slutgiltigt svar kommer inom en v. men på ultraljudet såg allt jättebra ut!
Tänk att för bara några veckor sedan såg liten ut som en räka. Nu var det en bebis vi fick se, iallafall enligt mig om än bara dryga 6 cm lång. Liten sparkade mot livmoderväggen, viftade med armarna, svalde och sög på tummen och vi såg fem fina fingrar
helt underbart var det.
Någon mer som gör/gjort KUB ultraljud i vecka 13???
Jag var så nervös innan, även om jag fortfarande är dödstrött & lite halvt illamående. Magen börjar komma fram med, drog på mitt tajta träningslinne när jag skulle iväg till gymmet häromdagen men nu var det en kula som inte gick att dra in längre :D det får bli pösiga kläder nu.
& så ska jag byta jobb igen! Det känns som att bara vi blev gravida så går allt i livet lekande lätt. Nu har jag fått mitt drömjobb och det efter 5 veckor på nytt jobb, tacksamt nog kunde de släppa mig eftersom jag går på upplärning där jag är :)
Hej hej! Stort grattis till lyckat NUPP-ultraljud!!!

Vi gör NUPP:en till veckan, går in i v.13 imorgon. Mår rätt ok sen några dagar tillbaka,inte lika trött och illamående längre. Hoppas också få se en liten sötnos i magen på torsdag. Kram