• LivetSomSofia

Emmaljunga åkpåse!

Jag håller på att bestämma vilken åkpåse jag ska köpa till min son. Är det någon som jag erfarenhet av emmaljungas Åkpåsar!? Ska man köpa allround påsen eller vinter påsen!? Beslutsångest kan man säga. Hjääälp mig :P

• Svar på tråden Emmaljunga åkpåse!
  • Alexi

Vi har deras åkpåse och varit jättenöjda. Den som är lite fleecefodrad på insidan, vet inte om det är allround eller vinter.

• marla333
    Alexi skrev 2011-09-09 12:59:20 följande:
    Vi har deras åkpåse och varit jättenöjda. Den som är lite fleecefodrad på insidan, vet inte om det är allround eller vinter.

har också emmaljunga. min är också fodrad med nåt mysigt tyg. nu på sommaren har jag tagit av översidan, så bara undersidan finns kvar. funkar fint!
  • LivetSomSofia

De verkar som att du har allround påsen, vinter påsen är lite lurvig på insidan eller vad jag ska säga!

Är den lagom varm med overall oså i!?

• FruG

Vi hade vinteråkpåsen förut men sålde den med en av vagnarna nu. Men vi var supernöjda med den och den höll verkligen värmen. Det gick ofta att ha bara vinterjacka och sen åkpåsen för den var jättevarm.

Men nu är den såld och vi har en ny vagn till lillebror och till den har vi köpt allroundpåsen och det verkar som den kommer att vara bra att ha i vinter. Känns varm och mysig.

• LivetSomSofia

Då kanske allround påsen är smidigst? Med tanke på att man kan ha den i slutet på hösten och våren medans vinter påsen kanske är för varm då? Fast åandrasidan så sägs de ju att de ska bli varga vinter!
    Usch vad svårt! :/

• Alexi

Va ska det bli vargavinter, det har vi ju haft två på raken redan??

För övrigt, vi har ett duntäcke för vagn som har varit jättebra att ha i åkpåsen den kallaste perioden.

• AnnaOctavia

HEJ! =)
    såg att det var en tråd om åkpåsar, har precis köpt en vinteråkpåse till vår emmaljunga. MEN...
    huuuuuuur sätter man fast den? men krokarna eller knapparna?

den ser förövrigt väldigt varm & mysig ut =) 

• LivetSomSofia

Jag har ingen aning faktisk! Beror nog på vilken vagn du har! Tror de är med knapparna dock!

De blev nog inget åkpåse för oss! Allround påsen verkade himla omysig och vinter påsen passade inte ens bra i scootern! Blev för stor! :(

Svar på tråden Emmaljunga åkpåse!