• Tatuerad

Tatuerad kille ???

Har en fråga till tjejer.

Jag är som ni kanske gissat tatuerad, det är professionellt gjorda tatueringar.
    Dom är riktigt snygga enligt mig, frågan är vad "ni" tjejer tycker om en kille som är "fulltatuerad" ?
    Jag har snart färdigställt en helkroppstatuering ( Japansk bodysuit ).

Tänder ni på det eller tror ni man är dum i huvudet när man klär av sig och ni ser hur man ser "ut" ?

Det är av denna anledning jag inte lägger upp nåt kort, för jag blir nog snabbt igenkänd. HAHAHA

Hoppas att få något bra svar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-23 17:38
    Nåt ställe en kille INTE ska tatuera ?

• Svar på tråden Tatuerad kille ???
  • Tatuerad
    Inima skrev 2011-09-10 23:29:35 följande:
    Jag utgår ju ifrån mig själv, jag har tatuerat mina barns namn och tatuerat över ett ärr med två fjärilar och skugga, vilket ska symbolisera att jag lämnade en man som slog mig tack vare mina barn, de är min styrka så att säga.

Så länge dina tatueringar betyder någonting för Dig så är det en fin sak att göra tycker jag, men gjorde du den för att det är häftigt så är du ute i mina ögon
    Klart jag inte gjort det för att vara häftig, jag har ju fyllt kroppen. Inte tre smågaddar utspridda. Jag tävlar med mina tatueringar och har vunnit flertalet priser.
    Det är mitt stora intresse.
  • Tatuerad
    Anonym (lagom) skrev 2011-09-10 23:45:09 följande:
    Jag är väldigt nyfiken på hur dina tatueringar ser ut... kan man inte övertala dig att visa foton iaf Flört
    Vill tyvärr inte visa dom här då jag skulle bli igenkänd väldigt lätt.
    Har för mycket och dom är originella, dom är gjorda för mig så bara jag som bär dom. Alla är customgjorda, Dvs gjorda för mig.
  • Tatuerad
    eliten skrev 2011-09-11 02:44:34 följande:
    Jag tycker bara tatuerade killar är snygga dock gillar jag inte den japanska bodysuitstilen så mycket där man lämnat en rand i mitten för att skinnflå :)
    Om det syns att du är tatuerad i övrigt på armar är det nog få som skulle bli avtända av att se att resten med är det!
    Jag har täckt hela framsidan, glorde inte den med rand i mitten.
  • Tatuerad

Nåt ställe man inte ska tatuera ?

Svar på tråden Tatuerad kille ???