Inlägg från: Qubilini |Visa alla inlägg
  • Qubilini

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Sisu: Den är låg, en tvååring ska nog kunna ta sig upp utan problem. Det ÄR värdelöst med en pyttig kundkorg, när du handlar får du lägga i en mjölk/ost/påse morötter osv i taget för du kommer helt enkelt inte åt. Brukar bära påsen i handen.... Handtaget är skönt att hålla i.

• Qubilini

Storleken på varukorgen är det ju inget fel på, problemet är att den är såå svåråtkomlig. Sen när man fäller ihop vagnen finns det risk att det ramlar ur saker om man inte snört åt ordentligt.
    Vi har regnskydd (från Babyland) i en smidig påse med kardborreband och det fäster man enkelt på skenan mellan de små hjulen. I den påsen får även pumpen plats i fall att..

• Qubilini

Jesspeach! Vilka perfekta julklappar! Undrar var ni har köpt pyjamasen som syns på bilden?

• Qubilini

Va bra! Ska nog kika efter en sån imorgon, brunt och blått är så himla fint ihop!

• Qubilini

Haha, är det någon som har provat att köra vagnen idag- på självaste domedagen! (Räcker upp handen) -Den är fan kass i sån här ny blöt snö! Det klumpade sig massor av snö på de små hjulen så de låstes helt, vilket jäkla jobb att ta sig fram! MEN sonen sover gott i sin Frog trots att hans mamma får köra på två hjul. Puh!
    Min väninna som har en Emmaljunga körde på som vanligt, jag fick provköra och det gick lätt som en plätt. Kan vara att jag inte är van vid att behöva TA I när jag kör vagnen...!

• Qubilini

Helen S: Va rolig han är! Kul att han engagerar sig i vagnen! Du har rätt! Det är kåpan som är boven!
    snart tre: Alla andra dagar på året så är det världens bästa vagn och jag älskar den! Var så sugen på att hämta ut en bok som kommit på "posten" så jag trotsade vädret och nu kan jag läsa och mysa i lugn och ro!

• Qubilini

Jaha, nu sätter sambon ihop sittdelen...något tidigare än planerat men det är ju så spännande! 82an, visst hade du börjat med sittdelen runt 4 månader?

• Qubilini

Vem är det som har steg för steg hur man sätter på regnskyddet?

• Qubilini

Hur mycket väger din son? (Min son väger mycket för sin ålder!) Blir lite orolig!

• Qubilini

Hm, läste tråden som Norrlandsförälder tipsade om och hajjade till. Måste man ändra fjädringen på hjulen? Snart tre, du har ju en Frog, måste froggarna också ändra fjädringen eller är det bara Camen? Läste inte heela tråden.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III