Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Hur mycket klarar froggen egentligen? Kg?
Hur mycket klarar froggen egentligen? Kg?
Mamma Rosa: Kika på www.skiphop.com och se om det är nåt du gillar!
Mamma Rosa: Skip hopen hänger bra på styret, du kan även ha den som axelbandsväska. Jag har en svart Duo som jag trivs med, är sugen på en grön camo men det räcker faktiskt med en! Kika på www.babyland.se, www.simpleworld.se, www.zova.se, jag tycker att ALLA sidor säljer Skip hop nu för tiden. Det är kanske nån som har koll på vilken sida som är billigast? Pricerunner?
Hittar inte bilden där min vagn+väskan syns, ska till frissan nu men det kryllar av Skip hop ägare! Fråga igen så kan jag leta rätt på bilden om du inte hittar en nån annanstans!
Norrlandsförälder: Min sambo ville också ha Otto!! Han blev nedröstad av HELA tjocka släkten! Dennis var det namn som stod ung. näst högst på förslagslistan, det är så gulligt!
Blue Vapor: Funderade också på om namnet skulle passa för tjejerna i klassen som (kommer bli) kära i honom. Eije är ett ovanligt och fint namn.
Nu till en Bugaboo fråga- Hur gör ni nu på vintern: overall + åkpåse? Eller overall + ? / åkpåse + ? ... Bugaboos åkpåse plus overall plus ett lager kläder under blir RIKTIGT varmt...
Letar i nya Vi föräldrar efter en ursäkt/förklaring till det konstigt utförda testet i förra numret men hittar inget...?!
Ja, vi har också en overall från PoP, den är mörkblå med ljusblått foder, en rejäl sak. Tror att jag viker ner åkpåsen lite så att den skyddar fötterna och om det blåser så lägger jag på den helt. Han har även sin snuttefilt som täcker ansiktet lite.
Snart tre: Tycker du att det är lite snålt om plats för huvudet i sittdelen? Eller snarare överkroppen. Har du bild på det kanske?
Pixibelle: Vänta du för den passar ändå bättre till sittdelen och den hinner du inte börja använda den här vintern. Då har du även tid att gå och fundera på vilken färg du vill ha...
ho4: Använder du sittdelen till Froggen?
Nu har jag bytt tillbaka från sittdelen till liggdelen för min son trivdes inte alls i sittdelen! Han såg bara besvärad ut och trots att vi tog långa promenader så somnade han inte förrän vi precis var hemma igen. Vi bytte för att liggdelen är så liten men det kan inte hjälpas, han får trycka ihop sig.
Sen fick han knappt plats i sittdelen, huvudet nådde upp till kanten av ryggstödet och han är knappt 70 cm. Jag vet inte vad vi ska göra. Känns som om vi måste sälja till sommaren. Fan att PinkBabe inte gillar Kronan, det var mitt reserv val!
82an: Kanske en www.freshmilk.se/product_info.php&products_id=75 ?
Charcoal ska det vara, kan inte dubbelkolla om länken är schysst för vår dator går så jäkla långsamt nu...
Den är i alla fall grymt snygg!
Är det alltså BÅDE rosa och orange topp du har? Vilken färg på åkpåsen?
Uno2: Va trött jag bliiiiiir!!!!! www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=512830&previousRenderType=3
SÄRSKILT att han börjar artikeln med "Sittvagnen har blivit en dyr stastussymbol. Men att betala 8700 kronor är ingen garanti för en bra och barnsäker vagn..." Än en gång detta tjafs om att vagnen är en stastussymbol- och dessutom en pik till Bugaboon eftersom det är den vagnen som kostar 8700 kr. Och som sagt, då ingår ju båda ligg och sittdel... Blääääääääää!!!! Och så kan de inte ens bedömma hanterbarheten! Då skulle den ju glänsa! Stokken som kostar 7000 kr är "Tungkörd och svårhanterad. Mycket svår att fälla ihop. Minimalt lastutrymme." Fram för rättvisa tester!!! Se till att hälsa det till följande:
jan.falk@dn.se och monika.langlet@dn.se