Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
82an
Rosa tycker jag!
Fast den gröna är visserligen riktigt läcker den med, men nej. Jag skulle tagit den rosa, helt klart
82an
Rosa tycker jag!
Fast den gröna är visserligen riktigt läcker den med, men nej. Jag skulle tagit den rosa, helt klart
Marinblå frog på blocket nu. Men vilken konstig lutning på vagnen ser ut att ha på bilden? Ska det verkligen va så?
www.blocket.se/vi/6996858.htm
Ja, snacka om dålig bild om de vill få sin vagn såld. Osmart till 1000.
Fast den lär väl ryka fort ändå, visserligen. Så poppis som snyggo vagnarna är
När vi ändå snackar helknasiga bilder, vad säger ni om denna BB:n då?
www.portero.com/liberty/images/18572D.jpg
Uno2
MYCKET bra skrivet!!
Nu har jag övertalat min kusin att köpa en Bugaboo
Blå/Grön tycker jag är riktigt riktigt läckert, liksom Röd/Rosa.
Men skulle jag köpte en Cam idag hade jag nog "fegat" ur och tagit en Grå/Beige eller Röd/Röd. Eller Beige/Beige kanske?
Eller nej, jag skulle helt enkelt inte kunnat bestämma mig så det hade nog blivit en Gecko istället *s* En röd eller svart. Fast den gröna är värsta schnygg också. Hmm..tur man inte har dom problemen ännu
Kollade lite på aftonbladet.se och hittade en artikel som handlade om paraplysulkys och en bild på Gwyneth Paltrow med sin svarta Frog.
Det fanns även ett test med där men har inte kollat på det eftersom jag inte har Plus-tjänsten. Vet inte om Bugaboon är med där men det är ju mycket möjligt
www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,763201,00.html
Men om man köper en vagn när man är i USA och tar med den hem, får man ändå betala tull då? Måste väl gå att räkna den som bagage tycker man...Nån som vet?
jessepaach:
Ben Afflek har värsta bra smak ju Men är de inte sittdelen de har på? Deras dotter föddes ju typ i december, eller nått.