Inlägg från: Knirps |Visa alla inlägg
  • Knirps

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Det svåra med Skip Hop duon är ju just att den finns i så många färger. Vi beställde en för några dagar sedan, och det var verkligen jättesvårt att välja färg. Till slut blev det den gröna. Längtar tills den kommer.

• Knirps

Jag är också jättenöjd med kiwi kid. Fick hem min duo igår, och den är verkligen ännu snyggare och mer praktisk än vad jag kom ihåg från affären. Vi valde kelly green, och den kommer att passa jättebra till vår röd-gröna Bugaboo som för övrigt också borde anlända snart. Det ska bli så härligt att få hänga väskan på vagnen!

• Knirps

uno2: Väldigt bra formulerat!

Blev själv ännu lite mer övertygad än jag var innan.

• Knirps

Tummy: Vi valde att köpa en Duo. Jag tror det främst har att göra med vad man tycker är snyggt och praktiskt. Själv gillar jag till exempel inte lock på väskor. Andra skillnader är att Dashen nog är något rymligare, medan Duon finns i fler färger. Expon vet jag inte så mycket om.

Lycka till med ditt val!

• Knirps

Grattis Helena75!! Vad underbart att ha fått honom så tidigt!

• Knirps

Idag ska vi äntligen få hämta vår Cameleon som vi beställde i början på december. Det ska bli så himla kul!! Fast jag är minsann lite nervös också. Tänk om den inte gillar oss lika mycket som vi gillar den.

Hela eftermiddagen kommer jag att ägna åt testandet av alla funktioner.

• Knirps

Nu är jag Bugaboo-ägare på riktigt!

Vi hämtade som sagt ut vår vagn idag och är förstås helnöjda. Vi valde helt rätt färg. Till och med butiksägaren sa att det var den snyggaste Bugaboo de någonsin haft inne. Vi har förstås ägnat hela eftermiddagen åt att testa alla funktioner och bara njuta av att se vagnen. Särskilt glada blev vi över att se att vår gröna SkipHop passar perfekt till det gröna fleecet.

Nu får det gärna bli maj, för det är då vi får testa vagnen på riktigt.

• Knirps

Jo, just det, jag har förstås en bild i galleriet för dem som vill se.

• Knirps

Tack!

Jo, vi är verkligen nöjda med färgvalet, och även om det där med skötväskan var lite av en chansning är vi i efterhand jätteglada att vi vågade ta risken.

• Knirps

Jag tror inte att en grå åkpåse någonsin kan bli fel, för vagnen är ju till stora delar svart. Färgen kommer ju på så sätt igen.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III