Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Hej hej alla!
Jag är nog på väg att köpa en BB men kan inte bestämma mig för vilken. Vilken tycker ni är bäst?
Hej hej alla!
Jag är nog på väg att köpa en BB men kan inte bestämma mig för vilken. Vilken tycker ni är bäst?
Behov och behov, vill att den ska va bra.
Är det stor skillnad på gecko och cameleon? Vilken är lättast att köra? Störst i sittdelen?
Tack för länken. Det blir nog till att åka in till stora stan och kika lite. Barnen måste bara bli friska först.
Tack för alla svaren.
Ska nog ta mig till stockholm city imorgon. Cameleonen är ju lite roligare för där kan man ju byta färg. Jag längtar bara tills bugaboo ska förstå att de ska göra vagnen i turkost oxå, gärna med brun bas.
Hej igen. Nu fortsätter jag tjata om BB.
Är det nån här inne som sytt upp ett eget tyg till sin BB från splendidbaby? Nån som vet vad det kostar?
Blue Vapor: Jaa jag hittar ingen färgsättning på cameleonen så jag fastnar för så man blir ju lite sugen. Den enda jag vill ha är en röd botten med rosa topp. Sambon säger NEJ då det är sonen som ska åka i vagnen.
Föresten. Ni som har cameleonen tror ni att det går att sy eget tyg? Känner en som är riktigt bra på att sy så hon kanske kan sy fleecedelarna i annat tyg?
Usch märks det att jag har liiite vagnfeber?
Stargirl: Tack för svaret. Då ska jag kolla upp det så fort jag fått min vagn.
Stargirl: Jaa då blir det nog en grå.
Brukar man få köpa exemplaren de har hemma i affärerna eller är det lev. tid på vagnarna?
Halin: Vad kostar den därifrån?