Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Magoo: Man måste först bli ....*hjärnstillestånd*...det som kostar iaf..sen går man in i sitt galleri kopierar den bild man vill lägga in. Sen skriver man ett inlägg och trycker på klistra in.
Magoo: Man måste först bli ....*hjärnstillestånd*...det som kostar iaf..sen går man in i sitt galleri kopierar den bild man vill lägga in. Sen skriver man ett inlägg och trycker på klistra in.
plus plus plus plus
Man kan skriva

Indiska: Jag har oxå en UJ men köpte buggan för att man kunde vända på den. Kändes lite förtidigt att vända Loke (7 mån) framåt. Men jag älskar UJn, vill dock ha ett nytt snyggt tyg till den.
Bebisyra: Hade jag besällt en helt ny vagn skulle jag vilja ha den i kartong. Nu har ju andra pillat på din dyrgrip. Precis som med nya bilar...plasten ska sitta kvar på sätena när man köper den. Jag hade varit
Indiska: Vart kan man köpa tyg för 800,-? vet du det? Ska man köpa sittdel och sufflett kostar det 1500,- på alla ställen jag frågat.
Indiska: Men min kille sover ju så här går det fort.
Indiska: Det samma....
Nu terrar jag er med lite mer bilder.Inte färdig än, det ska göras hål för selen och strykas lite.