Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Det var bra pris, men hittade ingen info om fraktkostnaden. Får vänta lite tills jag har lite mer pengar, allt går till renoveringen av den här j-la lägenheten

• soffan1

Om ni hade fått välja en sulky, vilken skulle ni vilja ha då? (inte BB )

• soffan1

Den där quinny zapp, är det mer som en paraplysulky lr vanlig sulky? Kan man använda den dagligen lr tror ni att det är mer extra/shopping vagn. Vill gärna ha en supersmidig vagn som är så lik BB som möjligt

• soffan1

Jag brukar också byta ganska ofta mellan min två, går väldigt snabbt och enkelt

Frida S: Jag har inte använt myggnätet än men regnskyddat går att ha även om man har suflett fleccen kvar. Det blir lite tightare att få över regnskyddet vid fötterna tycker jag men annars går det bra.

• soffan1

82an: Yes det stämmer man kan inte längra överta ngn annans garanti

• soffan1

blanka: Jag har en ticket to heaven-åkpåse som jag är nöjd med men det passar inte perfekt i vagnen. Jag köpte den till min förra vagn, skulle jag fått välja idag så hade jag tagit BB`s egna. Den sitter som gjuten i sittdelen. Vet inte om det kommer nya färgar, tror kanske du såg en svart som blivit solblekt lr? Annars kan man nog sy upp egna klädslar, men vet inte vad det kostar. Vet att www.splendidbaby.se (lr .com) hade i svenskt tenn tyg till BB förrut

• soffan1

mugghållarna kan man bla köpa från www.kiwi-kid.com, kika in hos norrlandsförälder hon har sån.(BB har ingen egen än)Och shoppingkrokarna passar tyvärr bara frogen, folk har kanske hängt för tunga kassar på vad vet jag.

• soffan1

Tänk den som kunde FÅ en vagn bara sådär *jätteavundsjuk*

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III