Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Dagens Bugaboospaning från Gbg: En sand/orange cam och en helröd cam, åh vad den var snygg! Jag tycker nog mer om camen ändå, tycker nog det quiltade fodret i frogen känns lite gammalt och så gillar jag att camens suflett sitter fast bakom ryggstödet/liggdelen, frogens blir väl hängande? Såg en orange frog med blått foder för ett tag sedan och jag tyckte inte den var så snygg, tur att alla har olika smak ialfFlört
  • soffan1
    Det jobbiga med regnskyddet är att det blir hårt och stelt när det är kallt ute, jag tycker det är skitsvårt att få på dåLedsen
    Jordan`s mamma
  • soffan1

mamma2001: Jag hade en city elite i en vecka *skäms* aldrig mer ngt form av BB-kopia för mig ialf

• soffan1

clara: En på blocket säljer ett rött flecceset, antingen hela lr var för sig. Så lägg ut en annons så nappar säker ngn. Det är ju även gratis här på FL att annonsera

• soffan1

Var på babyhörnan idag och kikade lite på BB grejer Tyckte parasollet var väldigt litet, snyggt att det inte är jättestort men jag undrar om det skyddar så bra när man har lite större barn. Tittade på det grå och det var samma som bastyget
    Blev så sugen på den röda åkpåsen, tror ni det ser konstigt ut med grå bas, rosa flecce och röd åkpåse? Har ju iofs svart flecce också men jag gillar den rosa mkt

Jordan`s mamma
  • soffan1

Tyckte också att chassit var lite krångligt att fälla ihop och få in i bilen. Men efter ett tag så får man in snitsen och det går supersmidigt. Till och med min sambo har blivit kompis med den nu och packar in den i bilen blixtsnabbtGlad Nu längtar jag så till våren, inte kul att göra vagnen fin och sen är den helt smutsig när man kommer hem.

Puffar upp frågan ang repor på chassit, vill också veta....Skrattande

• soffan1
    snart tre Har du hört något mer exakt när syskonvagnen beräknas komma?Glad
  • soffan1
    snart tre  Om du hör ngt så skrik till, jag har nämligen en lite BB bebis i magen så syskonvagn skulle sitta fint för oss i septemberFlört
  • soffan1
    JagoTösen Jättefint!!! Svårt lr? Fast jag är iofs inte så bra på att sy så jag vet inte om jag vågarFlört
    Sophie med Jordan och Bebin i magen!
  • soffan1

JagoTösen: Jag gillar just att det inte är plant liggläge. Min dotter sitter mkt bättre och hon sover som en prinsessa med benen lite uppåtGlad

• soffan1
    Tjohej Jag tycker BB funkar jättebra över kullersten, jag bor i gbg så vi har rätt så mkt såna gator här Det enda som har varit svårt att ta sig fram är när det har varit mkt knölig is som det blir när de inte plogar ordentligt (vilket de är s*itdåliga på här) Men många av min vänner med "vanliga" vagnar har också haft problem då så det kanske drabbar de flesta Supernöjd annars...
  • soffan1
    snart tre> Jag köpte min Skip Hop från K-K och fick den på några dagar i ett diskret kuvert i brevlådan. Det stog inte K-K på kuvertet utan han som har företaget, hans för och efternamn. Det skickade den även som "gift" Glad
    Sophie med Jordan och Bebin i magen!
Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III