Inlägg från: Lilla Sanna |Visa alla inlägg
  • Lilla Sanna

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Kolla vad jag hittade www.bvp.nu

Det är en barnvagns sida...En väninna tipsade om den på MSN. Het nytt....

Meandmyfamily: Sorry Inte meningen. Men det låter ganska skumt eftersom Bugaboo inte får säljas utan liggdelen så det väcker ju lite frågetecken.

• Lilla Sanna

Meandmyfamily: Jo jag förstår hur du menar. Men det är inte att snoka om man frågar och undrar. Det snos en hel del vagnar och just "icke" kompletta vagnar väcker ju en del frågor just av den anledningen.

• Lilla Sanna

Meandmyfamily: Ja den har jag nog inte läst....det andra alltså. Det här känns som en "sluten community" (bugaboo tråden alltså) man tror inte att ALLA ska läsa här ändå.... fats det gör ju många.

• Lilla Sanna

emmamma: What?? Har jag missat ngt??

• Lilla Sanna

Jagotösen: Jag tyckte att Geckon var lite liten. Överlag så tyckte jag bättre om Cameleon i alla kategorier. Men iofs så är jag partisk för det var vagnen som jag valde

• Lilla Sanna

Blue vapor: Grattis till vagnen. Väntar ivrigt på bilder
    Jag hörde oxå att de nya skulle vara förstärkta på insidan oxå för säkerhets skull med krom (kan jag hört rätt) det skulle inte synas sa hon jag pratade med på Bonti. Hon höll med o sa att Bugaboo har lägst reklamationer överlag och just det problemet som visades i testet hade de aldrig sett. Flygskador var de vanligaste tydligen + smågrejer som oftast kan åtgärdas på plats.

• Lilla Sanna

jompa: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE vad kul. Jag har oxå grå/svart *s* men orange är tänkt att köpas till våren. Kanske i maj eller juni sen så ha den svarta igen till hösten
    Vart köpte du din vagn? *nyfiken*

• Lilla Sanna

Ååååååh jag vill ut o köra min Bugaboo vagn nu. Har börjat tröttna på den svarta fleecen hahahahha....Bebisen är fortfarande i magen och jag vill köpa nytt fleece *s*

• Lilla Sanna

Naomi: Hahahha *s* vi köpte våran vagn på Barnbutiken för att vi tyckte Bonti var lite otrevliga. Fast dom har mycket fina grejer iofs.

• Lilla Sanna

pug: Finns en svart Gecko på Blocket. Väldigt lite använd i svart. Kika på den.

• Lilla Sanna

Frida S: Ja vi har oxå köpt både sjal och sele för skogspromenader i bushen. Ingen vagn klarar att gå med rakt in i skogen.
    Vi köpte oxå vagn tidigt Köpte våran från Barnbutiken men nu i efterhand känner jag att Haven skulle varit ett bra val ändå. De har alltid tid för kunderna på Barnbutiken är det bra service men inte så personligt. Men men....vi väntar tålmodigt på bebisen och kommande branvagnspromenader.

• Lilla Sanna

Håller med. Mysig tråd med mycket god stämning

• Lilla Sanna

pug: Ja precis så resonerade vi oxå. Vi fattade inte hur vi kunde köpa ngt annat. *s*
    Min väninna som har haft sin vagn sedan hösten 2004 säger att hon har EN vagn som är en perfekt vardagsvagn, promenadvagn, resevagn, cityvagn etc. Hon har en Bugaboo frog iofs och är väldigt nöjd med sin.

• Lilla Sanna

Stargirl: Ja undrar om de skrivit fel pris??

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III