Inlägg från: Lilla Sanna |Visa alla inlägg
  • Lilla Sanna

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Loppan: Man kan åka på tullar som gör att priset inte blir lägre och då har man inte garantin alls eftersom Amerikanska åf inte för sända vagnar över atlanten. Risken att ngt händer på vägen är för stor och då vill de inte ta på sig ansvaret för reklamationen. Så om man skikar iaf som privat person så har man tydligen inte ngn garanti i vagnens hemland (usa) fast Bugaboo haterar nog problemen på plats iaf. Så det ska väl inte vara ngt problem i sig.

Jag undersökte detta för har en väninan som bor i NY men det var hugget som stucket så jag köpte här på Barnbutiken

• Lilla Sanna

82:an: Jag tror att du kan fråga och säkert få dem istället.

• Lilla Sanna

Liten: kika på www.barnbutiken.net där är det några visnings ex som är nedsatta. Alltid skönt att ha ett kvitto och garanti från en svensk butik tycker jag iaf

• Lilla Sanna

Peach och Apple är ju gulliga namn *s*

• Lilla Sanna

Skötväske problem här oxå....Vi har ju köpt en bfån Bugaboo. Men nu har jag fastnat fdör en SKIP*HOP dash i denim....det blir nog en sång oxå. hihihi

• Lilla Sanna

Frågar här oxå...

Den här sortens speglar i baksätet. Har ni erfarenhet eller hur löser ni att inte kunan se bbeisen om h*n sitter bak??

babybee.se/butik/product_info.php&products_id=228

Vi måste ju ha ngn sorts anordning.

• Lilla Sanna

Angel80: Ja visst är den....Vi har ju grå/svart men topp tyget ska bytas så fort det blir varmt.

• Lilla Sanna

isammma: Ja OIOI är ju supersnygga. Man blir ju en skötväske ganing snart *fniss*

• Lilla Sanna

Joh Pet: Jag tyckte oxå att man fick så bra service och demostration i butiken sen så handlade vi en del annat där oxå så det blev naturligt att köpa vagnen där. Vill kunna gå in där o fråga om det är ngt som är knasigt lr så. Det känns tryggast. Snygag färger du valt förresten. Vi har grå/svart. Lite tråkigt men komemr säkert att köpa en ny topp färg till somamren. Tror att det blir Orange.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III