Inlägg från: Fiffa5 |Visa alla inlägg
  • Fiffa5

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Magoo: Var var det nu igen du beställde, och vad kostade det?

• Fiffa5

Soffan; bra att veta att det grå parasollet verkligen har samma färg som den grå basen.

• Fiffa5

YES!!! Jag är så glad!!!!

Har precis ringt Barnbutiken och beställt vagn!!!!!!!! D

En grå-röd Cam, grå åkpåse och grått (eller svart om inte grått finns- hon var osäker i butiken) parasoll.

Plus en adapter till Gracos babyskydd!

Känns jättekonstigt att beställa barnvagn, men KUL!!!

• Fiffa5

Konstigt det här med färgen på parasollet. På Barnbutikens hemsida står det att dte finns i grått, men hon som jag pratade med i butiken trodde bara det fanns i svart.

OM det finns i grått så måste väl det matcha den grå åkpåsen?? Eller ska man ha ett svart parasoll till...hmmm....

• Fiffa5

Tummy: Ja, det är ju lite tidigt att beställa redan nu, men min sambo jobbar till sjöss o är inte hemma så ofta. Så vi får vara ute i god tid med allt som behöver ordnas. (Bra svepskäl till att få hem Camen tidigt va? )

Vill få hem vagnen så jag kan börja trixa med alla funktioner!!!

• Fiffa5

Tummy: hehe det här med BB alla färger ställer verkligen till det för oss

• Fiffa5

Regret: Jo, så sa de när jag mailade dem också. Men sen mailade jag till bugaboo och blev då instruerad att hänvisa dit om butiken "krånglade" så kunde de ge butiken beställningsnumret.

Fast idag när jag ringde och gjorde beställningen var det inga problem. De visste att det finns en annan adapter och skulle ordna fram den

• Fiffa5

Regret: Ja, nu när jag precis har beställt borde det ju inte vara några problem!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III