Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
innan geckon hade vi köpt en brio nova på barnens hus (vår son är född 24/12) han inte användas mer än 6-8 ggr sen köpte vi geckon då... så bara några dagar efter köpteen bekant vår brio.
innan geckon hade vi köpt en brio nova på barnens hus (vår son är född 24/12) han inte användas mer än 6-8 ggr sen köpte vi geckon då... så bara några dagar efter köpteen bekant vår brio.
har jag fattat det rätt men visst är BBs åkpåse till alla bb vagnarna? frogen,camen och geckon?? lr är jag helt lost nu..
stargirl...
i ditt galleri har ju din kompis en gecko... vad är den röda klädseln ifrån? kan man köpa bara de små?
stargirl
ok.passar den alltså geckons sittdel??
Helena75
ok så den delen på sittgrejjen funkar iaf- nice!
vi tar av liggvagnen med ju som man ska... menar liggdelen.. men är hur smidigt osm helst iaf och tar inte alls mkt plats
snart tre
du har ingen bild med parasollet på?
någon som har bild med parasoll på vagnen? har ett till geckon men aldrig provat sätta p ådet...
jompa
kör också med bakhjulen i rulltrappa..funkar super och garanterat lättare än andra vagnar att hålla i
-liten BB rapport-
Så börjar Bugaboo hitta hit till lilla Härnösand... Tildan han ju då en,jag har en och sen en till tror jag... Maken (verkar lika intresserad som jag -asg-) ringde precis från jobbet (är nere och fixa med papper etc lite) och sa att han sett en sand/svart Cam.... Här,i lilla härnösand tänkte jag?! hihi men kul att vagnen börjar hitta hit också
för "mord"blickarna jag fått av vissa mammor här i stan då jag varit ute och gått med geckon har verkligen varit intressanta.... ASG! Fast i denna stad ser man typ inte ens en UL heller så....
men hallå,inte ul utan UJ menar jag -Urban Jungle... -fnitter-
jo ,vart var det man kunde köpa mugghållare? finns det några mer roliga smågrejjer till BB att köpa?
Tildan
Näe är sant -hihi vi har kanske lite mera lysande färger....
Har du fått några knepiga blickar då? tycker mest det är roligt att se vissas reaktioner... fast i sundsvall som är större stad tycker jag blickarna är ännu värre!..
tildan- HAHA
ja det var ett äldre par som kikade ner i min vagn och damen bara stod och stirrade på Oliver sen gick hon mot gubben och han sa -va låg det nån där i? var det en riktig vagn? ...fnitter,så de trodde nog jag gick ute med en leksaksvagn... HAHA
Ja många roliga reaktioner med så klart men... ja
82an
HAHA -ja lr hur
dom har inte dom här Bad hair day mössorna för vuxna med
åhh vad fint du sytt! jag ääälskar att sy...ser finfint ut
Norrlandsförälder
ja du får göra det
tror många blir chockade av de starka färgerna på vissa BB vagnar med -fniss-
idag har jag invigt parasollet till BBn,var såå soligt idag och "störde" O när han sov ..måste säga att det var kanon
vart utan åkpåse idag med -tokvarmt juh! dock filt etc.
har en BB
vitt mkt hemma
fondväggar -ja
doftljusen...ibland
mörk choklad till viss del... beror helt på
ska förmodligen ha öppna hyllor i köket nu (ek)
ska köpa ny rostfri fläkt
hihi kul ....
vi har också en bumbo... har inte provat den själv då O bara äär 2,5 mån men kompisars brn har lånat den när de varit här och gillar den skarpt!
rätt start täcke och kudde har vi i vagn osv med... jättebra