Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

innan geckon hade vi köpt en brio nova på barnens hus (vår son är född 24/12) han inte användas mer än 6-8 ggr sen köpte vi geckon då... så bara några dagar efter köpteen bekant vår brio.

• Mamma2001

har jag fattat det rätt men visst är BBs åkpåse till alla bb vagnarna? frogen,camen och geckon?? lr är jag helt lost nu..

• Mamma2001

stargirl...

i ditt galleri har ju din kompis en gecko... vad är den röda klädseln ifrån? kan man köpa bara de små?

• Mamma2001

vi tar av liggvagnen med ju som man ska... menar liggdelen.. men är hur smidigt osm helst iaf och tar inte alls mkt plats

• Mamma2001

snart tre

du har ingen bild med parasollet på?

någon som har bild med parasoll på vagnen? har ett till geckon men aldrig provat sätta p ådet...

• Mamma2001

jompa

kör också med bakhjulen i rulltrappa..funkar super och garanterat lättare än andra vagnar att hålla i

• Mamma2001

-liten BB rapport-

Så börjar Bugaboo hitta hit till lilla Härnösand... Tildan han ju då en,jag har en och sen en till tror jag... Maken (verkar lika intresserad som jag -asg-) ringde precis från jobbet (är nere och fixa med papper etc lite) och sa att han sett en sand/svart Cam.... Här,i lilla härnösand tänkte jag?! hihi men kul att vagnen börjar hitta hit också för "mord"blickarna jag fått av vissa mammor här i stan då jag varit ute och gått med geckon har verkligen varit intressanta.... ASG! Fast i denna stad ser man typ inte ens en UL heller så....

• Mamma2001

jo ,vart var det man kunde köpa mugghållare? finns det några mer roliga smågrejjer till BB att köpa?

• Mamma2001

Tildan
    Näe är sant -hihi vi har kanske lite mera lysande färger....
    Har du fått några knepiga blickar då? tycker mest det är roligt att se vissas reaktioner... fast i sundsvall som är större stad tycker jag blickarna är ännu värre!..

• Mamma2001

tildan- HAHA

ja det var ett äldre par som kikade ner i min vagn och damen bara stod och stirrade på Oliver sen gick hon mot gubben och han sa -va låg det nån där i? var det en riktig vagn? ...fnitter,så de trodde nog jag gick ute med en leksaksvagn... HAHA
    Ja många roliga reaktioner med så klart men... ja

• Mamma2001

Norrlandsförälder

ja du får göra det tror många blir chockade av de starka färgerna på vissa BB vagnar med -fniss-

• Mamma2001

idag har jag invigt parasollet till BBn,var såå soligt idag och "störde" O när han sov ..måste säga att det var kanon vart utan åkpåse idag med -tokvarmt juh! dock filt etc.

• Mamma2001

har en BB
    vitt mkt hemma
    fondväggar -ja
    doftljusen...ibland
    mörk choklad till viss del... beror helt på
    ska förmodligen ha öppna hyllor i köket nu (ek)
    ska köpa ny rostfri fläkt

hihi kul ....

• Mamma2001

vi har också en bumbo... har inte provat den själv då O bara äär 2,5 mån men kompisars brn har lånat den när de varit här och gillar den skarpt!

rätt start täcke och kudde har vi i vagn osv med... jättebra

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III