Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

nån som testat tvätta klädseln på bugaboo vagnar? går det?
    bara nyfiken....

drömde i natt att jag var på bio och hade en bugaboo i skinn- HAHA .... lillen som av nån anledning i nått slags kapprum idag och när vi kom ut hade skinnet flagnat... -asg-

vilka drömmar man har alltså!

• Mamma2001

åhh en syskon vagn lät inte helt fel...har ja funderat på lite med -dock är inget syskon planerat här inte *s*

• Mamma2001

Marvelina

vad håller folk på med egentligen? de var det värsta....!!!!

för övrigt så har jag börjat bära upp vagnen under dagen,har iof bara en liten trapp upp så och vagnen är ju toklätt annars låser jag in den i skyddsrummet/barnvagnsförrådet.. bor ju mitt i city så här kan man inte lämna vagnarna ute direkt

• Mamma2001

har förresten sytt en sån här liten blöjväska idag typ som D&W i svart/vitt,vart kanonbra- får plats typ 6 blöjor i.

sen har jag börjat sy en svart manschesterväska/kasse till vagnen att ha som extra... och svart/vit randigt påslakanset till vagnen... hihi -syhumöret låg på topp idag ,måste dock köpa mera synålar till maskinen så jag återkommer med bilder... har bett min mamma virka en sån där filt till vagnen med som var så poppis på 70-talet

• Mamma2001

en liten fråga till er ala som ja hoppas nån kan svara på...

nån som upplevt att de små hjulen gnisslat lit`? tyckte igår att de vänstra lilla gnisslade en hel del..?!

• Mamma2001

ni som disskuterar parasoll... har ett till geckon ,vart brukar ni fästa ert ca? tänkte på det där fästet ..ska det sitta på spec plats på chassit?

• Mamma2001

ingen som varit med om det där med gnisslande små hjul??

stargirl-aha så den svarta "gummidelen" där man håller när man kör vagnen?

• Mamma2001

kikade förresten runt på lite skötväskor i helgen... skiphop har ju en hel del fina färger iof men de känns så vanliga nu med.... hmmm
    såg iaf att skip hop har ju exakt den grönfärg jag har på Geckon men tycker det blir föööör grönt med... samtidigt ääälskar jag färger... knallröd väska till knallgrön vagn? -s-

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III