Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

FULT! Hon från Mom4life vill ha 5 dollar extra i shipping... Nästan så man skall köpa från ebay istället då.... där finns ju färgen jag vill ha dessutom.

• snysop

rapport från köpenhamn, där KRYLLAR det av silver cross och andra höga stora slagskepp. faktiskt ganska läckra - inte alls som Brio osv här, men hade själv inte velat ha någon. De var faktiskt ganska lätta dessutom och inget extra tyg som bara hängde. Trille eller Trulle eller nått sånt hette de.

Såg en grå/svart Cam, 3 Frog - Beige - finns det, annars var det en Cam, marinblå och röd. Hur kul som helst! Och där gick vi och glänste med vår grå/orange!

• snysop

För er som ev. skall köpa babyskydd, kolla Maxi-Cosis nya färger! De har bla. en svart/brunblommig som är himla läcker.

• snysop

Här är en kass bild... Färgen heter "Prince" och är mer grön än vad jag mindes... "Amningsminnet". Såg den i babyproffsens butik Babyhpörnan i GBG:

www.evendi.de/jsp/eVendi2004/product_info.jsp

Men läcker tycker iaf jag att den är... hade vi köpt stol idag så hade det lätt blivit den!

• snysop

Jarnis, Njae, det beror nog på vilken butik... Number one och Prince fanns utställda i en butik i Göteborg. Och den butiken är ingen rolig minimal "design-barnpryls-butik" utan snarare som barnprylarnas Coop.

ELLER så har affärerna fattat att folk vill ha annat än blått, rött, svart....

• snysop

Fast Dashen kostar runt 950 kr i Sverige så dyrare än så blir den väl inte?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III