Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Ööhhh..... vartför kom inte hela mitt inlägg med?!

• snysop

1) Först - vilken vagn som är ett alternativ till BB (en lättviktare med svängbara hjul) skulle ni köpa: Quinny Buzz eller turkos Stokke. Har inte bestämt mig för om jag tycker Stokken är cool eller ful... men turkos skall den vara!

2) För det andra - vilken av de mer traditionella vagnarna skulle ni ta om ni måste:
    Mutsy - den med chassi som ett Z. Eller Kronan.

• snysop

Skumt nummer 2. Pratade med min butik idag och de säger att man INTE kan köpa ny basklädsel till Cameleon. Que?! Tror jag så mkt jag vill på... det MÅSTE finnas som reservdel, kan man det till Frog så måste man väl kunna det till Cam? Nåja... hade inte tänkt att köpa den blå klädseln just nu så jag får väl kolla när det är dags igen...

• snysop

soffan1,
    Babyhörnan, gillar också Storken bättre men det är så jobbigt att åka dit med bil... *hatar fickparkering*.

• snysop

ICT,
    Utvecklingskostnad och kostnader kring detaljer tror jag ligger bakom. Se bara på "broschyren" man får och att man får tygproverna med sig hem. T.o.m på den lilla vaselinburken i maintenance-kittet så finns BB-loggan. Lång utvecklingstid och högkvalitativa material och små detaljer - det tror jag.

• snysop

Lippo,
    Jag har inte ens varit i city ännu! H är bara 1½ månad och allt tjat om RS-virus gör att vi håller oss till ytterområdena där man får gå utomhus mellan affärerna (dvs ej köpcentrum).

• snysop

Marvelina,
    På Babyhörnan i GBG så hade de några inne! Men generellt så vet jag inte, men jag tycker att de borde ha dem inne...

• snysop

82an,
    öh, det tror inte jag? Haha... snurrigt.

• snysop

Helena75, Högre handtag än Cam? Cam har ju ställbart. Eller menar du Gecko?

• snysop

ÅH!! Dash i denim är så snyggt! Synd att den kom ut efter att jag fått min grön-camo, annars hade det blivit en sån...

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III