Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Granarna: Egentligen tar jag inte åt mig, jag blir mest förvånad över att en del människor inte har ngt hyfs. Oavsett vad man tycker så kan man ju vara lite mer diskret. Men jag omvänder gärna dem
Granarna: Egentligen tar jag inte åt mig, jag blir mest förvånad över att en del människor inte har ngt hyfs. Oavsett vad man tycker så kan man ju vara lite mer diskret. Men jag omvänder gärna dem
Tummy: Froggen finns inte längre - de två modeller som finns är Gecko och Cam. Kolla in www.bonti.se så står måtten där. Ska du köpa en begagnad frog kanske? Jag borde veta måtten för froggen (har en själv) jmf med geckon och cammen, men det gör jag tyvärr inte. Tror den ligger någonstans emellan de båda.
Men gud vad blind jag är - du skriver ju att du är ute efter en frog. Sorry!
Håller med snysop.
Lilla Sanna: Strålande! Hade också mina misstankar och som de uppenbarligen testat BB är snudd på tjänstefel i mina ögon.
Snysop: Precis - men det är ju skönt att kunna trycka ned det här i halsen på alla förståsigpåare och mammapoliser här och IRL.
Lundinma: Ja, det kan man ju undra?
He, he...apropå uttal. Tur att man har en Frog
Norrlandsförälder: Ha, ha, ha...nu håller jag på att ramla ur soffan av skrattspasmer
Blue Vapor: Hm, jag har en Frogg (svengelska varianten utan å).