Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Blue Vapor,
    Bilsättet funkar utan bil också..
    Lägg vagnen med stora hjulen på marken och håll i handtaget. Dra upp de där två piggarna och höj handtaget. Släpp piggarna (inte för sent) och sparka ut småhjulen... Öhh, lätt att förklara NOT!

• snysop

snart tre,
    *hehe* vinklat liggdelen har vi också gjort en gång... Det var i Köpenhamn och H fick ersättning ur flaska stödd mot min mans handskar. Tippade liggdelen lite för att hon inte skulle sätta i halsen. Men jag håller med, det ser tokigt ut...

• snysop

TIPS!
    Ovanlig(?) beige Frog till salu på Blocket nu!

• snysop

Marvelina, "snysop crew"

Men seriöst, något konvent borde vi ha, tänk att ses i den minsta håla där de flesta är mot typ allt nytt... De kommer tro att vi är utomjordingar.

• snysop

Åh förresten. den där hyllan!! TACK för tipset! Ursöt! och BILLIG!!

• snysop

NancyDrew, Ramen är ju samma, man byter ju bara ut tyget på Frogen också. Så det man kan göra med sittdelen kan man göra med liggdelen och tvärtom . Men... om du säljer den och det är din vagn så kan du ju testa själv...

• snysop

AH!

Jo, det går att fälla den, men liggytan blir inte plan..... Dvs, man fäller hela paketet, inte bara ryggen. Hänger du med?

• snysop

Idag var jag glad över att ha en BB! Var inne i en affär som reade ut hela sitt sortiment vilket betydde att grejerna stod staplade mitt i gångarna osv. Ändå kunde jag svänga runt och gå som vanligt med vagnen! Mötte en stackare med en stor Emmaljunga som hade fått backa hela vägen ut om inte jag haft en smidig vagn som jag kunde gå in i en av sidogångarna med för att släppa förbi henne/för att jag skulle få komma förbi...

• snysop

De flesta av mina kompisar tycker nog att den är ful... Ingen har iofs sagt något, varken bu eller bä, och det brukar tyda på att de inte gillar den. Men det är inget jag bryr mig om, jag ser fördelarna framför utseendet.

Sen när det gäller okända människor så har jag inte hört något ännu, använder nästan bara chassi + babyskydd så ingen fattar väl vad det är för vagn.

• snysop

Hm... jo, ett par vänner gillar den skarpt(!!) och de är de som är mest lika oss i intressen, design, inredning osv... De andra vännerna har inte alls samma intressen som oss.

Misstänker att de som är intresserade av design, prylar osv har lättare för att gilla BB än de som inte bryr sig om det alls.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III