Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Clara, kolla din gästbok... skriv inte mer här för då blir det bara varningar och skit...

• snysop

Ja, ta samma parasoll som färgen på basen....... vi valde tyvärr beige och hur snyggt blir det till den orangea fleecen som just nu är min storfavvo... Får se om vi köper grå istället.

• snysop

Mamma2001 ,
    Finns inte rosa parasoll......

• snysop

Jag har blivit färggalen!!! Sen vi köpte den orangea fleecen så har jag blivit tokig... Nu vill jag ha röd och rosa också. Håller på att sälja en del grejer på Tradera och skulle egentligen "spara" till en ny liten digitalkamera (det är klumpigt med en systemare hela tiden) men nu börjar jag fundera på om inte en rosa fleece är roligare... eller en ny basfärg... eller................... Jobbigt värre. Men om hjärnan får råda så blir det en kamera... men tänk, det är ju tre nya fleeceset i en kamera... Ujuj... ett fleeceset och en billigare kamera... *hm* Jobbig matte.

• snysop

Kolla här..... www.silvercross.co.uk/pdf/balmoral.pdf

Kan inte låta bli att tycka att den är cool. Hade aldrig köpt en själv, men jag diggar den lite iaf... Den är väl så långt från BB man kan komma???!! 30 kg!?!? Hallå. Och den var billigare än vad jag trodde... 12 000 kr.

• snysop

Marvelina,
    Javisst är det!! "Shit vilken vagn"!

• snysop

Men Marvelina, "über" är det nya stockholms-ordet! hörde han-den-där Ljungkvistgrenström-dialekt-fanatikern säga det...

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III