Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Hörrni - slutar det aldrig upp med att komma gnälltrådar här på FL om BB? Var tvungen att ryta till i en i morse. Vet att det egentligen inte är någon större idé (känns ofta som man resonerar med bergväggar), men det får fasen vara någon måtta nu. Varför är BB den enda dyra vagn (det började ju innan det där fördömda testet) alla viktigpettrar här gnäller över? Kan inte alla bara lägga ned och acceptera att alla här har olika behov och förutsättningar vad gäller vagnköp. Så var det sagt. Over and out!

Norrlandsförälder: Mmmm uniformer... gärna men helst inte kamouflage - det ska vara sjögossar eller flygare.

Apropå kamouflage - fick ett läcker Name It-set (body och byxa) till Gilbert från min syster i julklapp. Mjuka camobyxor samt vit body med enkelt och litet camotryck där framme. Tips till er som letar fina och prisvärda camokläder.

Ps Men någon sjömansdräkt blir det inte till G trots min fäbless för sjögossar

• snart tre

Lilla Sanna: Ja, det börjar faktiskt likna rena mobbingen

• snart tre

Glöm inte heller att det bara är det här testet BB Cameleon inte klarat. Alla andra test den gått igenom innan med EU- och internationellstandard har den klarat av galant. Tror inte barnvagnsbutikerna tar in en vagn som inte passerar vissa kvalitetskrav.

• snart tre

Norrlandsförälder: he, he...det var eldigt och skönt argumenterat.

• snart tre

Snysop: Snark? Du sitter väl inte och sover?

• snart tre

Granarna: Vi ställer ned överdelen på golvet i garaget under tiden som vi viker chassit och stoppar in det i bagageluckan. Sen sätter vi sittdelen ovanpå. Men det klart om man står utomhus kanske det inte är så skij att ställa ned liggdelen på marken.

• snart tre

Oh, jag gillar orange - visst har du en grå bas Stargirl? Den kombinationen är supersnygg.

• snart tre

Öhrm - ursäkta, men menar de inte att nylonet sitter i tyget i vagnen (sitt- och liggdel alltså). Eller har jag fått det om bakfoten?

• snart tre

Kolla in Sandbergs (ggogla) taper - de har massa coola

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III