Frida S: Vi har footmuffen, skötväskan, adaptrarna samt bagclipsen till vår Frog. Är nöjd med alla mina tillbehör som passar våra behov perfekt.
- Väskan, som är ryggsäcken som tillhörde Froggen, är superpraktisk och hänger inte och dinglar och är i vägen. Dessutom har den två värmeisolerande fack för nappflaskor, vilket i efterhand visat sig väldigt bra att ha eftersom vår son äter en hel del ersättning. Många smarta fack har den också och är lätt att bära på ryggen eftersom den har en bättre upphängningsanordning än vanliga ryggsäckar. Snygg är den också och den sitter snyggt på vagnen. Form och funktion alltså.
- Åkpåsen är suveränt bra - precis lagom varm och gosig oavsett om Gilbert har overall eller, som i höstas, vanliga kläder när det var varmare.
- Bagclipsen är kanon att ha för lättare bagage - se små tjusiga kassar med shoppingfynd, t ex babykläder
- Adaptrarna är kanon att ha när man ska ur bilen och G sover i babyskyddet. Bara att klicka på och ta med honom in i affären.
Nu har ju inte jag den nya väskan eller åkpåsen, men jag gillar verkligen mina BB-tillbehör. Parasollet tyckte jag var onödigt - fult och framförallt tycker inte jag det skyddar så mkt.