Inlägg från: Pixibelle |Visa alla inlägg
  • Pixibelle

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jag väntar på Bugaboos egna

• Pixibelle

Frida S: Haven har dessutom en massa fina mammakläder och bebis kläder Har handlat en jättefin tunika till mig och bebiskläder till "pyret"

• Pixibelle

Frida S: Haven har dessutom en massa fina mammakläder och bebis kläder Har handlat en jättefin tunika till mig och bebiskläder till "pyret"

• Pixibelle

Frida S:Vi har förlossningsskydd på våran vagn fast den är monterad. OM ngn skulle gå fel får vi lämna tillbax vagnen så länge den inte är använd ute.

• Pixibelle

Vi köpte vår från Simpleworld men jag tror att alla återförsäljare har sådant. Det är iaf vad jag hört. Så länge vagnen är oanvänd så är allt lungt.

• Pixibelle

stargirl: Ja men JAAAAAAAAAAaa orange är ju supersnyggt. Det tycker jag att du ska köpa. Det blir iaf vårat nästa köp till sommaren.

• Pixibelle

Appelsinen: Man måste inte göra så. Man kan även göra så här.

Ha ur chassit från bagabeluckan och dra upp de vita plupparna (på handtaget). Då fälls chassit ut förutom att de små hjulen sitter fortfarande ihop med de stora sen är det bara att med händerna fälla ut de små hjulen så chassit står som vanligt på marken (super svårt att förklara) men fattar du?
    Min kompis visade mig detta sätt som hon använder när det är blött o gäggigt.

• Pixibelle

Du tar upp chassit o drar upp plupparna redan i bilen då fälls ju chassit upp när du tar upp den. Sen så ställer du ner de stora hjulen o öppnar upp så de små fälls ner till marken/golvet. Fasiken vad svårt det är att förklara.

• Pixibelle

Ja eller så kan du ju luta de stora hjulen på marken oxå under tiden när du drar upp plupparna o får upp handtaget först sen så kan du ju bara öppna upp så du drar ut de små hjulen så chassit är redo att användas....förklarar som en kratta *asg*

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III