Inlägg från: Pixibelle |Visa alla inlägg
  • Pixibelle

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Glasbubblan: Fleece o Cordura är det väl....

• Pixibelle

Aha, aluminium är chassit gjort av.

• Pixibelle

glasbugglan: Han kanske menade chassit? Men visst är det plast detaljer oxå på vagnen som på alla vagnar som jag sett. Men jag vet att vissa sorters plast är tåligare än metall o därför så väljer man att använda materialet "plast" i saker där det varit metall innan. ring o fråga vad han menade

• Pixibelle

Jaha....JO nylon är ju en sorts plast iofs fast om man ska vara petig så får det väl inte kallas plast hihihi...då har vi svaret.

• Pixibelle

glasbubblan: Ja du kanske kan hyra in dig på ett labb o testa tåligheten på nylon vs plast hahahhahahahah *s*

• Pixibelle

snart tre: Näe det är plasten som kallas för nylon *s* vi får skylla på grav hormoner o tristess det är ju otroligt tråkigt samtalsämne *asg*

• Pixibelle

Tamla: Ja Geckon är lite lägre än Cameleon. Men anledningen att vi valde Cameleon var storleken på liggdel/sittdel och för att den har höj o sänkbart handtag.
    Min väninna har en Grön gecko o den är ljuvlig men min sambo är så lång så vi måste ha handtahet på Cameleon.

• Pixibelle

Hej alla nya och gamla Bugaboo fans. Våran dator har krashat och det var ett tag sen jag var inen här. Iaf några dagar. Försöker läsa ikapp mig *s*

82:an: Sköt att du fick den såld. Gäller att ha is i magen så här i Januari.

• Pixibelle

stargirl: Hmmm har du snott MIN katt?? *skojar*

• Pixibelle

magoo: Jag tycker att den inte passar i sittdelen alls. Eller ja till ett mycket litet barn isåfall. Vi har köpt en sån och testade den i min kompis sittdel. Vi har ju köpt även Bugaboos egna åkpåse i rött. Den sitter som gjuten säger mina väninnor som har den.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III