Inlägg från: Granarna |Visa alla inlägg
  • Granarna

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jag håller fortfarande på att montera min cam och har lite fler frågor...
    Måste man ha den där bygeln på när jag har liggdelen? Ger den nån extra stadga, eller är den bara till som handtag?

Har nån en bild på en cam med monterad skiphop? Det känns som att det blir lite trångt...

Attans att jag inte hinner ut och rulla idag, med min nya livsfarliga vagn

• Granarna

Blue Vapor: Klart att jag ska ut med min livsfarliga vagn så snabbt jag kan! Jag ser fram emot alla andra mammors kommentarer då jag går till öppna förskolan imorgon..

För övrigt så ger jag inte så mycket för testare. Har jobbat med en del, och en del är ju riktiga tomtar... Kan tänka mig att man VILL att en bugaboo ska gå sönder...

Är den verkligen testad vid -30, eller var det bara vad nån i tråden antog?

• Granarna

Man ska inte ta åt sig av kommentarerna, framförallt inte från andra mammor! De har bara för lite andra saker att tänka på och är nog lite avundsjuka också...
    För ett halvår sen så tillhörde jag gruppen som tyckte att alla Bugabooägare var lite fåniga och snobbiga, men pga det började jag läsa på vad den kunde göra och blev imponerad. Så om en timme ska jag ut på min premiärtur med min cam!!! Så man kan ändra sig ganska ordentligt
    Men vi får väl se vad jag säger i eftermiddag...

• Granarna

Snart tre: Omvänd!!! och förhoppningsvis snart frälst

• Granarna

Tjoho, nu har vi varit ute på våran premiärtur i nya camen Elsa somnade som vanligt, så det betyder väl att hon gav vagnen godkänt!!

• Granarna

Frida S: Eftersom det är lite isigt och sandigt ute så blir det ju lite svårt att gå, oavsett vilken barnvagn man har. Men jag kan säga att jag gick nog rakare och stoltare än med min gamla barnvagn Jag är ännu inte frälst, men helt klart nöjd!

• Granarna

Dag två i mitt nya "Bugaboo-liv" Jag har åkt rulltrappa både uppåt och nedåt vilket kändes rätt okej. Var lite orolig för det innan...

En liten fråga, vet inte om jag gör fel... Att stoppa in BB i bagaget var lite krångligt. Först tar man av liggdelen och sen ska man fälla ihop hjulen. Men jag vill ju ha hjulen underst i bilen... Vart gör jag av liggdelen under tiden??? Hur gör ni andra??? Jaja, I-landsproblem men iallafall...

• Granarna

Men jag tycker ju att kruxet är att hjulen kommer över liggdelen, om jag inte ställer ned liggdelen på marken under tiden... :-/

• Granarna

82:an: Jag köpte min vagn på barnbutiken.net i måndags och betalade 8700:-. Jag hade beställt den och lagt handpenning en vecka tidigare.

• Granarna

Apropå allt gidder om plast och nylon... Nylon är en plast! Det finns inget specifikt material som heter plast, utan det är ett samlingsnamn. (Jag är utbildad materialtekniker, men eventuella amningshormoner kanske gör mig vilseledd så jag kan ju inte svära på det...)

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III