Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Frida S,
    Yes, precis så... därför är vagnen egentligen inte så dyr. Jag har svårt att tro att man kommer tröttna på vagnen så man tvingas köpa en smidigare sittvagn om något år. Därför är vagnen egentligen inte dyrare än andra.

För vår del så var det bra att liggdelen är stor. För ut ur min mage 2 veckor efter BF kom en lång tjej på 55 cm. Nu är hon nyss fyllda 3 månader och är 63 cm lång... Hon hade ommöjligt fått plats i en UJ med åkpåse!

• snysop

pug, men det "problemet" har man nästan bara om man väntar vinterbebis... På sommaren så krävs ju ingen åkpåse, så jag tror du kan vara lugn.

• snysop

Vi har grå/sand och grå/orange. "Kärleken" till vagnen nytändes när vi fick på den orange fleecen.

• snysop

jag funderar på nytt bastyg, nån som vet vad det kostar hos pingpong? annars så kollar jag med dem... är sugen på blå sittdel och varukorg till den orange fleecen...

• snysop

bebisyra,
    Missade ditt inlägg... Nä, jag har inte sett någon blå bas alls. Iofs så har jag inte sett många BB öht. Funderar på blå bas.

• snysop

Är jag helt blind?! Borde jag stämma min ögonläkare på flera miljoners miljarder så jag kan köpa massa nya fleecar och bastyger?! Hittar inte vart man lägger in en ny annons under "Köp och sälj"...?! Nån som vet hur man gör?

• snysop

Neeeeeee! Vem skall jag stämma nu, för det står bara "Köp och sälj" (2 gånger) i vänstermenyn. Har läst igenom hela sidan 5 miljoner gånger nu. *Suck*

Är du inne i den nya eller gamla? Jag får testa i den gamla. Eller så kanske det är någon java-grej som inte funkar i min burk.

• snysop

Nu gick det bättre... det syns inte i den nya, men det gjorde det i den gamla. PUH...

• snysop

Frida S, helt ärligt så hade det varit roligare att få stämma någon... Hade suttit fint med en Malaysia-resa nu i detta TRÅÅÅKVÄDER(!!!) som vi har i Göteborg. Bort med snön!!! Upp med tussilagosarna! *sucka*

Nä, jag är på jakt efter en beg. BB-åkpåse... stor chans att någon vill sälja det nu - INTE. Men försöka duger.

• snysop

Frisa S, Det töar lite nästan varje dag och då tänker man "YIPPIIIE våren kommer", men så snöar det dagen efter... och så blir det minus 20. *muttrar*

Den på blocket finns kvar (iaf annonsen) men det är fel färg. Vill ha samma som bastyget. Tack iaf!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III