Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

spana på kändisar... ska det ju stå

• snart tre

Blue Vapor: Då kanske vi ses - här ska Ikeas och Babylandas i morgon också plus en massa annat förstås.

Fick ni inte köpa sushi när de såg din mage, eh??? Det är väl inte deras problem, herregud.

• snart tre

Blue vapor: Ja, magen fattar jag att du kommer släpande på Bra att veta om resten - blir nog Babyland Ulvsunda för oss också, men har inte riktigt bestämt oss angående vilket Ikea det blir (I Kungens Kurva finns en nyöppnad Mio-butik och vi ska köpa golvlampa till vardagsrummet och vill jmf lite innan vi köper). Babyland i K.K är däremot superdåligt - tycker Ulvsunda är bäst. Kanske ses vi (röd frog med röd åkpåse och svart BB-skötväska, mörk ganska kort tjej i svart jacka och jeans men utan mage och med mörk man i släptåg som med största sannolikhet är nedlusad med shoppingkassar - arme man).

• snart tre

Emlet: F-låt - sushiställen var det ju. Roppongi är ju väldigt bra (är Kungsholmare så jag är partisk). Raw har jag tyvärr inte hunnit prova, men kompisar säger att de har väldigt god mat där. Annars gillar jag sushin på East - samt det lilla stället i Odengatsbacken (minns ej namn) som också är jättebra. Fast vi är oftast lata och hämtar med sushi hem från vårt närmaste ställe som ligger högst uppe på Fleminggatan och är jättebra det också (men gud, inte ens det minns jag namnet på!!!!).

• snart tre

Marvelina: Men gud vad gott det låter... Måste skicka Mathias att hämta sushi där någon gång

• snart tre

Marvelina: Ja, ja, ja....snälla, vi kan väl lobba för det!!!!!!

• snart tre

Emlet: He, he, he... jag fick träna min man lite också i början men nu är han helsåld på sushi, gudskelov!

• snart tre

Fluffa: det finns åkpåsar till babyskyddet att köpa på:

www.babybee.se
    www.onetex.se (har iaf för mig att det var där - kolla!)
    www.trendybaby.dk

Snysop: Klart du ska komma hit och fika Framåt sommaren får vi väl ordna en BB Convention i någon av våra vackra parker och ha picknick med alla vagnar och småttingar. Det vore en syn för gudarna.

• snart tre

82an: Vad trist - men du får den nog såld snart ska du se! Det enda man undrar över är om andrahandsvärdet på BB är sämre efter det där jäkla testet? Finns ju en överhänagande risk för det.

• snart tre

Frida S: Här är den info@havenstockholm.se (har den sedan vi beställde vår Frog där). Påpeka gärna för dem i mejlet att de kanske ska lägga ut adressen!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III