• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Mmmm har också varit ute på promenad i den härliga solen vill att det ska bli vår NU!!!!

• 82an

Jag tycker att det är lite trist att inte paraplyerna finns i alla fleece färgerna. Jag och sambon har enats om att det blir en rosa fleece till våren och det skulle juh vara så fint med ett rosa paraply till .

• 82an

Jag skulle vilja ha en Hello Kitty väska till sand/rosa vagnen. Någon som vet någon bra sida där man kan köpa Hello Kitty?

• 82an
    Mama30: Jag har också svart fleece och två långhåriga kissar och det derar åt sig mycket katthår och damm tyvärr Mitt tipps är att köpa en klädrulle att ha med så att man kan rulla av fleecen i bland. Jag har köpt en liten klädrulle på HM som jag pulat ner i service kittet som jag har i påsen under vagnen
  • 82an

Naomi: Jag tror absolut att du klarar dig med frogen min dotter ver 76cm och vägde 9600g (ca 10 mån)när jag hadde frogen och då satt hon jättebra i den och hadde mycket plats kvar att växa på jag tycker absolut de begagnade frogarna är prisvärda nu när de gått ner så mycket i pris

• 82an

Blue vapor: På frogen ligger locket/vinskyddet utanpå ramen och täcker alltså ramen och sufeletten täcker också ramen (hoppas du fattar) på så sätt ser man den inte. På camen siitter juh locket på liggdelen fast med en dragkedja.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III