Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Mmmm har också varit ute på promenad i den härliga solen vill att det ska bli vår NU!!!!
Mmmm har också varit ute på promenad i den härliga solen vill att det ska bli vår NU!!!!
Jag tycker att det är lite trist att inte paraplyerna finns i alla fleece färgerna. Jag och sambon har enats om att det blir en rosa fleece till våren och det skulle juh vara så fint med ett rosa paraply till
.
Kom in och rösta http://beta.familjeliv.se/Forum-3-141/m7637533.html
Testar mina privileger som PLUS medlem
Jago Tösen: Tack Tack
JohPet: Jag ska köpa en rosa/sand nu till våren
Jag skulle vilja ha en Hello Kitty väska till sand/rosa vagnen. Någon som vet någon bra sida där man kan köpa Hello Kitty?
Naomi: Jag tror absolut att du klarar dig med frogen min dotter ver 76cm och vägde 9600g (ca 10 mån)när jag hadde frogen och då satt hon jättebra i den och hadde mycket plats kvar att växa på jag tycker absolut de begagnade frogarna är prisvärda nu när de gått ner så mycket i pris
Blue vapor: På frogen ligger locket/vinskyddet utanpå ramen och täcker alltså ramen och sufeletten täcker också ramen (hoppas du fattar) på så sätt ser man den inte. På camen siitter juh locket på liggdelen fast med en dragkedja.