• 82an

seglare: De gamla frogarna hdde ljusblå insida (de med den gamla liggan) De nya frogarna har beige färgad insida för utom den orange och den grå som har mörkblå insida (blev lite rörigt hoppas du förstår)

• 82an
    Frida S:
    Segjare: Vilken färg har du och vilken har du köpt?*nyfiken*
  • 82an

mary04: Jag har tyvärr ingen aning har aldrig provat. Men kan på känsla säga att jag nog skulle föredra en annan vagn om jag ska jogga i spår iaf.

• 82an

Varenda liten krona Vad blir det för färg och sort eller är det i planeringstadiet?

• 82an
    Seglare: Jag sålde min frog och det var svårare än jag trott fick 5500:- för min röda frog köpt 05 med åkpåse.
  • 82an

snysop: Jag svarar här Min dotter hadde blå/grå ögon tills hon var 6mån sen blev hon brunögd. Hon är 50% indisk.

• 82an
    jompa:jag åkte en gång rulltrappa uppåt med de små hjulen olåsta först och när jag skulle av så satte sig de ssmå hjulen på tvären så att jag inte kom av skit läskigt! jag fick lyfta vagnen lite i styret (jag vet nu i efter hand att man absolut INTE ska åla rulltrappa på det viset) nu åker jag nästan aldrig rulltrappa längre jag blev lite rädd efter det där men om jag måste så åker jag med de stora hjulen före

Ellen Dellen: Spraya med 5-56 eller siliconspray på fjädrigen så slutar der nog gnissla. hadde precis samma med min frog Peta även bort håret som sitter inlindat i de små hjulen (ett tipps)
  • 82an
    Här stirras det också en hel del i lilla Eskilstuna! Jag fattar varför folk kollar så mycket när man är ute är det för att vagnen ser konstig ut eller för att de känner igen den? Antagligen både och Jga tycker också att folk stirrade med när jag hadde röda frogen än när jag har sand/svrat camen men nu när jag kör sand/orange ojojoj då stirras det igen lite drygt om amn har en dålig hårdag och bara vill gå och gömma sig
  • 82an
    Nu har jag beställt rosa fleece till vagnen Det kommer bli så fint till våren och min käre sambo är jätte nöjd nu när han äntligen får sin rosa vagn Men fy vad lätt det är att beställa saker bara knappra in lite siffror trycka på en knapp och så ligger de i brevlådan Penga mun Det enda som är dåligt är att min käre sambo inte är lika nöjd när han gör kontoutdrag hahaOskyldig

Blue Vapor: Hoppas allt går bra och att du får en lika lätt förlossning som din syster Jag använder den oranga fleecen just nu den är verkligen jätte snygg fast den drar väldans massa blickar
  • 82an

Suktar också efter turkos fleece och brun till min sand bas vore också fint

• 82an
    Fru Indosaurie: Det som ingår när du köper BB i sverige är vagnen med liggdel och sittdel, myggnät och regnskydd + servicekittet.
  • 82an

Nää ingen transportväska den får man köpa till för lite under 1000:-  Solskydd menar de parasollet eller har jag missat nått?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III