• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Om inte annat för att det var kul

• 82an

Det går att bara fälla upp dom också men man måste vända styret och sittdelen så lite bök är det juh...

• 82an

Blue Vapor: Vad kul ! Tyckte även jag att det var värsta grejjen denna gång att beställa vagn

• 82an

Jag bytte till ligg delen när min dotter var 4 mån och någon vecka och det funkade utmärkt Det är skönt att man kan byta tidigare på BB utan att behöva vara orolig för barnets rygg.

Läste annonsen på den sandfärgade frogen att hon som säljer var för kort och att den var mer anpassad för folk över 160. Lästa att någon tidigare i tråden frågat om detta.
    Är det så att styret på camen går att göra kortare än frogens? eller är det bara längre. har själv inget problem (är 177) och tycker att styret passar bra.

• 82an

Filippinan: Jag tycker att liggdelen ser mindre ut än vad den är. En tjej i den förra tråden har testat med grannens 4 åring och det funkade. Så klart att den är mindre än sittdelen till en Brio eller EL men dom är juh tok stora så ungen kan både ligga på längden och tvären

De små hjulen är enligt mig obetydligt jobbigare att köra med i snö. Man kan juh alltid vända över styret och köra med de stora hjulen fram, vilket funkar fint eller ta bort de små och dra vagnen efter sig eller skjuta den framför sig på det sättet, vilket och så funkar bra (har testat båda). Enligt mig väger alla fördelar upp att det är lite svårare att köra i snö för det är inte mycket lättare med fyra stora hjul. De gånger jag har haft det trögt (i snö) så har jag mött mammor med traktor vagnar som kämpat lika mycket som jag

Lycka till!

• 82an

Norrlandsförälder: jag tyckte att camen var stor jag har är juh van vid frogen. Liggdelen till camen såg superlång ut (bugaboos limmo )

Det ska bli sååå spänande att kunna jämföra frogen och camen av egen erfarenhet. Får hem den om 2-3 veckor

• 82an

Jag är i chock! Sitter i godan ro hemma och käkar frukost och då går en Bugaboo frog aburgin förbi utanför fönstret. Haha i Eskilstuna wow! Kul med en till i samma område

• 82an

Jag har bestält därifrån båda gångerna dom är jätte trevliga

• 82an

Jesspeach: Det ingår både regnskydd och myggnät från barnbutiken.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III