Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
MariaH: jag tycker att det är trögt att dra in knapparna när man ska svänga över styret.
MariaH: jag tycker att det är trögt att dra in knapparna när man ska svänga över styret.
www.blocket.se/vi/7025880.htm
ligger min älskling på blocket
Förhoppningsvis så är jag cam ägare nästa vecka
Jisses vad segt det var att sälja vagn, trodde att den skulle gå fort. Men det ligger tre froggar på blocket *suck*
Lundinma: Ska du också skaffa en cam?
Ska också köpa en transportväska. Men hoppas på att hitta den begagnad då det är dax.
Jag har valt en grå bas med rosa och orange fleece till. Ska också hämta min cam nästa vecka i sthlm om jag får sålt vår frog först
Tycker ni att 5900:- är för mycket på en 9mån gammal frog med fotmuff och bagclips? Blir lite orolig har endast haft två spekulanter.
Norrlandsförälder: Aha! mistänkte också att julen var boven
Jag vill juh ha min cam nuu funderar på att hämta ut den iaf och hoppas på att få frogen blir såld men min sambo vägrar han tycker att det är onödigt att ha två vagnar hemma och tror att jag efter ett tag kommer förlora intresset i att få den såld och vilja behålla båda (vilket säkert är sant
) och det är så oekonomiskt, han känner mig för bra
.
Tack för era lugnande ord Jag har fått en spekulant från norrbotten kul iom att det är så högt upp och dom troligtvis har massor med snö
men vi får se hur det går dom har bara frågat runt lite än så länge
Frida S: Jag kan inte komma på en enda nackdel. Tycker själv att vagnen fukar helt ok i snö. Har dock alldrig kört i skogen. Köp en bugaboo om du vill ha en blir du jätte missnöjd sä kan du ju alltid sälja den och köpa en annan vagn
Man kan ta av hela överdelen på fotmuffen med deragkedjan. Det tänkte jag göra när det blir varmare