Inlägg från: PinkBabe |Visa alla inlägg
  • PinkBabe

isamamma: Ryggsäcken kan fortfarande beställas om man vill ha den. Min väninna köpte en begagnad frog i höstas och beställde en ryggsäck till den från Haven tror jag att det var.
    Vi har Bugaboos egna skötväska och vi hänger den på handtaget utan att den har några fästen. Sitter hur bar som helst. Har även en rosa skiphop men det skär sig mot den röda fleecen. Så den får vänta på bättre tider *s*

• PinkBabe

Vi har köpt våran skip*Hop från www.babybee.se det gick snabbt som ögat att få hem våran väska. Dessutom får man betala mot faktura och det är skönt

• PinkBabe

Hmmm svårt...

1) Först - vilken vagn som är ett alternativ till BB (en lättviktare med svängbara hjul) skulle ni köpa: Vet inte riktigt, antagligen en UJ fast jag inte gillar sittdelen bla....

2) För det andra - vilken av de mer traditionella vagnarna skulle ni ta om ni måste
    Jag hade en Kronan och gilalde den inte så antagligen en Hesba eller en klassisk Emmaljunga i svart (fast jag gillar färg så är Emmaljungas design och färger gräsliga på annat än den klassiska vagnen)

• PinkBabe

Frida S: Ring lr maila Haven, de är snabba på att svara o ge besked. Eller maila direkt till den svenska chefen natali@bugaboo.com

• PinkBabe

h04: Den som säljer har kanske velat behålla sufletten?

• PinkBabe

Blue vapor: Vi har en ringsjal som jag gillar massor. Den har vi använt från att Alma var 3 månader. Fick den av en väninan som är helt sjal galen och hon sydde en till mig.
    Sen finsn det ju 100 tals olika sjalar. Fråga dom på sjalforumet.

• PinkBabe

Norrlandsförälder: *fniss* ja men en svart/grå vagn kan man ju piffa upp med annat färgrant.

• PinkBabe

Marvelina: Va synd, fast den blå är väldigt fin faktiskt. Min väninna har den.

• PinkBabe

Marvelina:ORANGE måste du ju ha tycker jag.... *fniss*

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III