Inlägg från: PinkBabe |Visa alla inlägg
  • PinkBabe

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jag är såååå sugen på en ny toppfärg REDAN. Vagnen är bara 2 veckor gammal och jag längtar efter att byta färg. Vi har grå/röd men är sugen på en orange eller rosa. Min sambo är helt emot rosa men det rä ju jag som bestämmer över vagnen hihihihi...Han tycker isåfall en svart men halåååå....det är ju inet särskilt kul.

• PinkBabe

Hihi ja undrar vem som säljer sin Röda gecko. Men är det ngn i tråden som har en sån?? Har kikat bakåt o hittat bara en svart som Sugaboo har och en grön som Cajjot har/hade.

• PinkBabe

Boho:Såg, vi har redan en röd. Hade den varit Orange hade jag slagit till

• PinkBabe

Sweet P: Vagnen ska ju passa hela vagn tiden ut. Min kollega har en Cameleon till sin 3 åring just nu och hans huvud kommer upp till sufletten med en vintermössa. Men han har fortfarade plats i vagnen. Han åker ju sällan vagn numer men långa promenader å sånt har vi gått tillsammans och han sover gott i sin vagn och har bra med plats i åkpåsen oxå. Min kollega har sagt att till sommaren tar hon bort sufletten för då blir vagnen i bilen bara som vagn vid stads promenader för det är DÅ man vill ha koll på sin 3,5 åring annars får han gå. Viktmässigt har han fortfarande 3 kg till max vikten. Sittdelen är ju lika stor om inte större än på många andra vagnar men det är utrymmet mellan suflett o sittdel som inte är så stor som många andra vagnar har.
    Fast jag tror att man ska tänka JUST NU och inte vad händer om 3 år osv. Då kanske ni vill byta vagn för det finns ngt ni hellre vill ha lr så. Eller åker man vagn när man är 3 år? Tveksam.

Vi köpte ju Cameleon vagnen när Lama var 7 månader gammal. Vi gjorde misstaget att köpa ett ångvält först *s* så är tackasm för denna smidiga sak faktiskt.

• PinkBabe

JA till nästa barn man ska kanske köpa helt ny bas. Vad smart. Sen lär man ju ha flera fleece att byta med om jag fortsätter att handla i den här takten.

• PinkBabe

emmamamma: Vi har ingen Gecko men min väninna har både en Cameleon och en Gecko (ja jag vet galet) hon reser mycket genom jobbet och har Geckon ständigt som en resevagn då dottern förljer med på resorna med sin pappa. Hennes dotter är 11 månader och hon har gott om plats i sin Gecko. Verkar inte vara trångt för fem öre.
    Ibland så tar hon Geckon när vi ska på promenad oxå. Kanske för att variera sig lite hon har en röd och den är verkligen snygg.

• PinkBabe

mamma2001: Menar du seriöst Geckon? Är dte inte Froggen dom menar? Även för en begagnad Frog så skulle 4000 vara ett kap men NY Gecko är ju nästintill gratis isåfall. Är det ngn du känner?

• PinkBabe

mamma2001: Jag har själv en Cameleon men Geckon är ju oxå underbar. Till det priset skulle jag oxå köpt en Gecko fast jag har en Cameleon *avis*

• PinkBabe

Ang nätförsäljning från utlandet som duiskuterades på sidan innan. Jag förstår att Bugaboo liksom alla andra inte vill att man ska inportera vagnar från utlandet. Även om det är samam försäljningn för märket men det tar bort många kunder från butiker i Sverige och det är trots allt dit man går för att få en demo och för att laga vagnen om ngt går sönder. Så det säger sig självt att man inte vill stödja sådant. Även om det är ngt som sker hela tiden. MAn kan ju inte förbjuda försäljning på nätet inom EU.

• PinkBabe

82:an: Hår? I hjulen? WHAT varifrån komerm dom?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III