Sweet P: Vagnen ska ju passa hela vagn tiden ut. Min kollega har en Cameleon till sin 3 åring just nu och hans huvud kommer upp till sufletten med en vintermössa. Men han har fortfarade plats i vagnen. Han åker ju sällan vagn numer men långa promenader å sånt har vi gått tillsammans och han sover gott i sin vagn och har bra med plats i åkpåsen oxå. Min kollega har sagt att till sommaren tar hon bort sufletten för då blir vagnen i bilen bara som vagn vid stads promenader för det är DÅ man vill ha koll på sin 3,5 åring annars får han gå. Viktmässigt har han fortfarande 3 kg till max vikten. Sittdelen är ju lika stor om inte större än på många andra vagnar men det är utrymmet mellan suflett o sittdel som inte är så stor som många andra vagnar har.
Fast jag tror att man ska tänka JUST NU och inte vad händer om 3 år osv. Då kanske ni vill byta vagn för det finns ngt ni hellre vill ha lr så. Eller åker man vagn när man är 3 år? Tveksam.
Vi köpte ju Cameleon vagnen när Lama var 7 månader gammal. Vi gjorde misstaget att köpa ett ångvält först *s* så är tackasm för denna smidiga sak faktiskt.