Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
när jag var gravid propsade jag på 5 räkor, och då blir det styckepris... 26:-/st
"å man ba vaddå e jante värd de ellä?!!" vad skulle maken säga...
när jag var gravid propsade jag på 5 räkor, och då blir det styckepris... 26:-/st
"å man ba vaddå e jante värd de ellä?!!" vad skulle maken säga...
Apropå snömodd - jag kör inte med de stora hjulen fram, för jag gillar det inte så, men jag tycker att med ett lätt tryck (läs: hälften av ett "pansarvagnsvändtryck") på handtaget/styret (duh vad heter det egentligen?? - hjärnsläpp!) kör man i princip på bakhjulen och det går utmärkt så. För mig i alla fall.
liten i magen: gå in på länken om färgkombinationer och kolla! alltså den som snysop lagt in i ts
liten i magen: det är jättesvårt. ta detta på rätt sätt alla camare, men jag var glad att frog fanns kvar när vi skulle köpa. Visst att camen säkert är bättre på många sätt, men jag har svårt för alla dessa märkliga kombinationer (då jag är en tråkmåns
) så att det gick att få helsvart och så kan man själv fixa till den lite (jag ska t.ex. skaffa en fleece nu) tyckte jag var skönt.
Färgerna... det finns väl inte svart bas? grå är snygg. och nästan alla kombinationer med grå. skulle själv ha valt grå/rosa om jag hade en tjej, annars en neutral vagn med färgglad åkpåse.
kanske, men jag tycker att det är klassigt...
snart tre: du har alltså inte heller fått nog av brun/turkos...
Upptäckte för övrigt att POPs turkosa body hängde på tjejavdelningen idag!!
i V-malmsgallerian. Är den tjejig..?
Stackars E i så fall...
menade
iofs...
apropå tjejigt/killigt alltså...
feride: ja. se kommentaren i ts.
Vaddå? gillar ni inte kameleont??