Inlägg från: Marvelina |Visa alla inlägg
  • Marvelina

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Har du varit i Fagersta!!?? Stackars dig!!! Och Skinnsberg... ska vi inte tala om

• Marvelina

Vi kanske kan ha bugabookonvent i Västmanland i sommar? Typ "powermeet" Det är de ju vana vid i V-ås! Vilken störd tanke. Men ändå! Kul att föreställa sig alla vagnar komma inrullande... med renat i liggdelen...

Oj vad det spårar ur..! Ska nog lägga mig kanske. Men DET ÄR JU INGEN IDÉ EFTERSOM SKRUTTUNGEN VAKNAR VARJE J-A HALVTIMME VAD ÄR DETTA!!!!

• Marvelina

jagotösen: vet tyvärr ej, men ett tips är att maila de gos tjejerna på Haven och fråga.

• Marvelina

goA är de på Haven. Har inte gosat med dem. Ännu...

• Marvelina

Jaha, jag har fått min båge (alltså bärhandtaget) snott!! Följde med en kompis på bvc och samtliga bugaboo (4st) hade fått bågarna bortplockade! Måste ju vara nån som bara vill jävlas med bb-ägare, för vad f-n ska de med lösa bågar till annars??!
    Har beställt nytt från Bonti, det kostar 220:-. Så ni vet.

• Marvelina

Min var faktiskt inte låst, och ingen av de andra heller. Så man kan ju bara anta att det var nån som ville sätta dit "snobb-bb-djävlarna"...

• Marvelina

jag inte heller min ofta, men när man ska ha regnskyddet så...

• Marvelina

blue vapor: ramen är ju inte synlig alls på frogen, och det är i alla fall det som JAG tycker är snyggare med frog. Kanske gamma håller med. Var faktiskt mest därför + att jag ville ha en helsvart vagn och ingen fleece som jag tog en frog och inte en cam.

• Marvelina

lan fresta med att min mamma sitter och syr på ett överdrag till froggen. det ska bli i denim med infällda stjänor i tyg från R.O.O.M - du har säkert spanat S3

• Marvelina

KAN fresta... ska det vara såklart

• Marvelina

ja, man riktigt längtar till sommaren annars döljer ju åkpåsen hela sitsen

• Marvelina

kanske hon gör... men isf får jag ju inte berätta det här för det vore reklam... men man kan ju annonsera på annonssidan...

• Marvelina

Håller med Snart tre om att de är supergulliga på Haven. Men trots att jag också tyckt att de ar stroppiga på Bonti (Sthlm) så har jag nu tvingats/fått ändra mig, då de var jättetrevliga mot mig både i fredags och lördags. Jag har ju inte varit in där på länga just pga stroppigheten. De fick iofs veta av någon här på fl att vi var sura på dem, för jag fick meddelande i min inbox då från en på bonti som beklagade hur det varit... Kanske har de tagit till sig av kritiken och skärpt sig? Hoppas.

• Marvelina

Ja där lät man som den bonnjänta man är... Skulle sagt "vicken" eller "värsta vagnen"...

• Marvelina

ja e väl inte tysk heller!!!

mendöööööö...coooooooool kärra.....!!!

• Marvelina

bv: helt ok. tungt i vallarna, och det bir en extra (välbehövlig) workout, men inte verkar man ha de värre än pansarvagnsmaffian.

kör med små hjul fram. gillar ej stora fram.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III