Filippinan: Adaptrarna är bland det bästa vi har - är helt suveränt att kunna lyfta över en sovande bebis i babyskyddet och sätta på vagnschassit om man t ex ska handla mat eller gå in en affär. Vi har använt våra jättemycket.
Om BB:s skötväska - Nu har inte jag den nya modellen utan ryggsäcken och jag är så nöjd med den. Praktisk, rymlig utan att ta för stor plats, det finns två värmeisolerande nappflaskefack där man kan ha ersättning eller välling i, en massa bra fack både inuti och utanpå och det bästa av allt - den hänger inte och dinglar och är i vägen på vagnen. Den är dessutom supersmidig att bära på ryggen om man behöver - är inte som vanliga ryggsäckar utan har en bättre upphängningsanordning. Jag är som sagt kanonnöjd, men det är säkert olika hur man tycker. Vi bor tre trappor upp utan hiss och att då slippa ha en hängande, slängande väska när man ska kånka en bebis också är guld värt. Dessutom äter Gilbert ersättning ibland och då är väskan kanon att ha med facken för nappflaskor.