Inlägg från: JohPet |Visa alla inlägg
  • JohPet

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Denna fantastiska händelse äger i år rum 19-22/7. Ett måste !

• JohPet

När jag var i affären och beställde känndes åkpåsen mycket rejäl och skön.

• JohPet

Känns bra att höra! Men jag kanske investerar i en ljusare fleece ändå förutom den svarta jag har beställt. Bara för att det är kul...

• JohPet

Ang. skillnaden tycker jag att det mest slående när man ser bvagnarna är att geckon ser så liten ut i jämförelse med cameleonen. Men som sagt, det kan man ju se som en fördel också. Helt beroende på vad man vill ha. Så...testa och se själv IRL är nog det enda man kan göra för att bestämma sig. Jag blev i alla fall helt såld när jag såg cameleonen i verkligheten (och min sambo med)
    /J

• JohPet

Tycker nog att helröd är snyggast i så fall. Då blir det ju lite ferrari över den Läckert!

• JohPet

Ja, man längatar ju tills man själv går runt sådär Vilken skillnad det är att se vagnen på "vanliga" foton mot på BBs egen hemsida. Snyggare IRL!

• JohPet

Jag röstade på grå/svart (som jag har beställt ) Men rosa/sand är nog finast och trendigast nu till vår och sommar.

• JohPet

Gud så snyggt med en riktig vårig färg på vagnen! Sand/gul är nog jättesnyggt. Själva har vi ju valt grå/svart - jättekul Får väl investera i en riktigt cool färg att ha till sittdelen nästa vår...

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III